Patek Philippe-tråden

Pokker!

Kjente savnet etter Aquanaut nå....men, neste gang blir det med GMT...
 
Redigert:
DSC_4914.jpg

20120327_175833.jpg

De to bildene der oppsummerer kvalitetene til denne klokken synes jeg. The one to rule them all? :D
 
Muligens alene om det, men synes fortsatt den hvite Nautilusen er en god idé :D Har ikke prøvd den på hånden, riktignok. Får se om de har den inne i London utpå vårparten.

tumblr_mfuvmfr0aV1ryv722o1_500.jpg
 
Jeg begynner å få seriøst fot for 5167 uansett metall...

P1030768.jpg


SS kan fås brukt for sub 100K...just sayin...:eek:
 
Redigert:
Blir spennende å se om Patek oppdaterer den blå varianten i år :)

Hva kan vi i så fall forvente? Vurderer sterkt å sette meg på liste. I min verden er nyere bedre, så venter gjerne litt om det må til. Mitt ankepunkt er tykkelsen, den virker litt puslete liksom.
 
Tykkelsen til nautilus er litt av sjarmen synes jeg. Er en verden av bulky klokker der ute, flott med noe classic som sklir under mansjetten :).
 
Hva kan vi i så fall forvente? Vurderer sterkt å sette meg på liste. I min verden er nyere bedre, så venter gjerne litt om det må til. Mitt ankepunkt er tykkelsen, den virker litt puslete liksom.

Samme lumemaling som er på den hvite. Den som brukes idag er litt grønnlig i dagslys. Samme farge på urskive og datoskive (blå med hvite tall f.eks). Hvit ramme rundt datovinduet slik at den blir helt lik den hvite, bare med andre farger.

Kunne tenkt meg en annen clasp og, men det kommer ikke til å skje med det første da den hvite også har fliplock...