Rundt 380K. Er nok lang leveringstid, uten å vite nøyaktig.Hva er prisen på noe sånt? Og er det i det hele tatt mulig å få tak i?
Rundt 380K. Er nok lang leveringstid, uten å vite nøyaktig.Hva er prisen på noe sånt? Og er det i det hele tatt mulig å få tak i?
Hva er prisen på noe sånt? Og er det i det hele tatt mulig å få tak i?
Tja, tvilsom til akkurat det. Vet om en med veldig god historikk hos Bjerke (men ikke med Patek), fikk blankt avslag når interesse ble meldt vedrørende denne modellen.Spurte faktisk om denne selv. En av de "enklere" modellene å få tak i sa kundebehandleren. Fortsatt krav til søknad og en fordel med litt historikk. Tror ikke denne er så halvgal å komme på liste på.
Min favoritt ogsåendelig fikk jeg også "adgang" til å poste i denne tråden. Moro å få prøve klokker man kanskje aldri får sett igjen…
5212A er definitivt en favoritt hos meg.
Vis vedlegg 305288
Fantastisk klokke i mine øyne! Godt å se at "en av de tre" som Bjerke har solgt brukes. (dog. usikker på om tallet stemmer, men de sa så til meg).
En grei forklaring finner du her. https://www.calibremagazine.com/news/patek-philippe-calatrava-weekly-calendar/Fantastisk klokke i mine øyne! Godt å se at "en av de tre" som Bjerke har solgt brukes. (dog. usikker på om tallet stemmer, men de sa så til meg).
Snakket litt om ukenummeret som er "skriblet" på klokken. Er du kjent med når ukenummer 53 kommer til anvendelse? @Gin Ingen på utstillingen som hadde svaret til meg. De løp rundt, og "google". men dessverre ingen fasit…
Aldri hørt snakk om uke 53 før. Får skylde på at jeg er ung!When does a 'Week 53' occur? This happens when a pay day falls on 31st December or, in a leap year, on 30th or 31st December. Week 53 occurs when there are fifty-three weekly pay days in the year: In 2021, employers who pay wages on a Friday will have 53 pay days - thus a Week 53 payroll run.
tydeligvis allmennkunnskap dette.
Nytt for meg også inntil jeg fikk 5212`ntydeligvis allmennkunnskap dette.
Her er det bare å legge seg paddeflat.
Min favoritt også
Bilde fra i går, men har det samme uret fremdeles på håndleddet.
Vis vedlegg 305314