@GrimReaper
jeg vet at internt i norske milliardærkretser brukes betegnelsen «én løk» som slang for 1 milliard9 løk
jeg vet at internt i norske milliardærkretser brukes betegnelsen «én løk» som slang for 1 milliard9 løk
SV-skiltene var lite attraktive ja(Med mindre du skulle registrere bil i Bergen for et par år siden da )
Det er notert. Jeg henger i helt med i de kretser@GrimReaper
jeg vet at internt i norske milliardærkretser brukes betegnelsen «én løk» som slang for 1 milliard
Så du så en Taycan Sport Turismo på veien?Det er visst en som skyller meg «10 spenn»
Taycan er batteribil - uavhengig av modellSå du så en Taycan Sport Turismo på veien?
Jeg skjønner hvor landet ligger.Taycan er batteribil - uavhengig av modell
Det blir jo bare enda mer latterlig om de råeste variantene pyntes med «fossil skilt»
Enda verre blir det når du har klistret et AMG-merke på bilen som har en 1,4 liters strikkmotor på 124hk og i tillegg klinker til med dette skiltet. Jeg tar meg selv i tenke at her har vi med en influencer å gjøreRoyal douchebag, kanskje.
Er ikke mange skilt der ute som er særlig stilig. Mulig det er mye ironi der ute som ikke alltid kommer helt igjennom.
Vis vedlegg 302133
Bilen er kul da dessuten er personlige bilskilt Lloyd nesten uansett hva som står. Med noen få unntak.En ting er bilen, men når du velger slikt skiltet i tillegg….
Enda verre blir det når du har klistret et AMG-merke på bilen som har en 1,4 liters strikkmotor på 124hk og i tillegg klinker til med dette skiltet. Jeg tar meg selv i tenke at her har vi med en influencer å gjøre
Bilen til innehaveren av Royal Pizza & Kebab i Sarpsborg kanskje?Royal douchebag, kanskje.
Er ikke mange skilt der ute som er særlig stilig. Mulig det er mye ironi der ute som ikke alltid kommer helt igjennom.
Vis vedlegg 302133
Hey! Ikke diss kjørelærere!jeg tenker med en gang kjørelærer!
Jeg har respekt for kjørelærere. De må ha verdens beste tålmodighet. Tenk å ha en jobb som nesten utelukkende består i å sitte på med folk som ikke kan kjøre bilHey! Ikke diss kjørelærere!
Samboer kjører Taycan CT som kjøreskolebil. Så noen som kjører kvalitet.
Den lokale kjørelæreren i mitt nabolag kjører rundt med "PEDAGOG" på skiltet. For såvidt ikke usant.
Det er akkurat det som er problemet! Samboer mener hun sitter på med noen som ikke kan kjøre bil hver gang jeg kjører…Jeg har respekt for kjørelærere. De må ha verdens beste tålmodighet. Tenk å ha en jobb som nesten utelukkende består i å sitte på med folk som ikke kan kjøre bil