Flotte biler, som blir enda flottere med vinyl og personlig bilskilt.
Eg lurer på kor mange som kjører rundt med versjoner av liverpool fc skilt? Virker som et poppis sportsball-lag for tida.
BINGO
Enig.Ungdommens drømmebil forblir M3
En liten oppdatering på din spot...
-Jeg har lånt meg RR av samtlige generasjoner og kost meg veldig bak rattet; jeg har fortsatt veldig lyst på en Classic V8 (helst en sen 3.5l) som koseprosjekt ved siden av riskokerne på låven. Åja, også må man jo ha en seriebil...Som tidligere RR eier ser jeg heller ikke noe uvanlig her! Jeg valgte dog å skille meg fra bilen...
Min første bil var en P5 3.5, så jeg kjenner absolutt til det sentimental... Min bil var jo dekket av garanti, men det hjelper liksom ikke når som du selv er inne på har JLR-sentret på speed dial! Drømmen er dog fortsatt en 1973 Range Rover 3 dørs i mint condition.-Jeg har lånt meg RR av samtlige generasjoner og kost meg veldig bak rattet; jeg har fortsatt veldig lyst på en Classic V8 (helst en sen 3.5l) som koseprosjekt ved siden av riskokerne på låven. Åja, også må man jo ha en seriebil...
Jeg er dog veldig glad jeg ikke eier en av nyere dato; en tidligere kollega hadde - I am not making this up - det lokale JLR-verkstedet på speed dial...