- Medlem
- 11. juni 2008
Østfold som fylke er dødt - men ikke dialekta: https://www.finn.no/car/used/ad.htm...UTTEayLwchWQkOUZrfrvpN9NTY4TluRVq7LhuRCh9mkck
Jeg kom ikke på før nå at dette må være @LeicaM
Ikke meg.. Men, en som også liker Leica M-series kamera tenker jeg.
-Vi burde starte en klubb... (M3, M4 (favoritten) og Zeiss/Cosina ZM her. Sikler veldig på en digital M, men har klart å styre meg foreløpig...)
Optikk? Ingenting fancy - 35 (v5) og 50mm Summicron, 90mm Tele-Elmarit.
Håper dere tåler et lite sidespor; for et par år siden så jeg en pressefotograf på jazzfestivalen i Nice som kun hadde en M8. Ingen SLR overhodet! Det synes jeg var ganske kult!
Jeg har ledd av personlige bilskilt, men nå har jeg bestilt et selv, etter impulskjøp av ny bil på mandag.
Vis vedlegg 207377
Møt: PANDA
Tro hvordan bil som får Bærum? Det er ledig.
Kan nevne Russe-ropet vi hadde i russetiden: "Tisse Tasse Tussen, Vi er Bærums Russen, Lomma full av Daler. Pappa'n Vår Betaler. Høyre! Høyere! Høyre!"
Nå kan jeg legge til at jeg har alltid betalt for meg selv, men det var like moro med russeropet for det.
8
-Vi burde starte en klubb... (M3, M4 (favoritten) og Zeiss/Cosina ZM her. Sikler veldig på en digital M, men har klart å styre meg foreløpig...)
Optikk? Ingenting fancy - 35 (v5) og 50mm Summicron, 90mm Tele-Elmarit.
Et av de bedre jeg har sett!
Vel, han som eier bilen heter Vegard Cock, så ungene har vel blitt tidlig herda..Vis vedlegg 208019
Kult å hente kids i barnehagen med denne.
Må gi kred for selvironi. Forteller litt om personen som eier den. Tommel opp!Vis vedlegg 208767
Trist, men siden vedkommende kjører rundt med det på bilen må det være greit å poste det også