J
Jeg hadde heller ikke noe problemer med PO'n så lenge jeg hadde min.
Ellers så er den nye tøff, men vi snakker nesten Rolex-penger for en Planet Ocean man kan få brukt til 12-20 (jada vet at det er helt nytt verk etc.)
Ny 8500 Omega, er "nesten" ny Rolex.
Og for min del så vil dessverre ikke en ny Omega 8500 gi meg mer enn en brukt 2500 Omega til rundt 15.
Mine 2 centimo
Synes ikke Omegaen er så frykelig dyr, jeg
QUOTE]
"Nye" Omega er dyrt, men av gode grunner. Det skal ikke være hvem som helst som har Omega Planet Ocean med 8500/9300. Det er for de med visdom og interesse for de gode tingene i livet...
Må koste litt å ha Clooney, Kidman og halve Hollywood på lønningslista. Er det rart nye PO har steget i pris ?
Ny Omega PO med 8500-verket koster 37500 nok. Ny Rolex Sub-C koster 52500 nok. Det er en prisforskjell på 15k på to klokker med inhouse-verk, fra to av verdens mest ansette produsenter. Synes ikke Omegaen er så frykelig dyr, jeg
Skal kjøpe fra Thune i Oslo. Han jeg pratet med sa de selger opp til flere Omega PO i uka, og får da ofte inn nye som kommer rett fra fabrikk. Burde være sikker på å få en helt ny og oppdatert versjon da. Skal uansett få sjekke COSC sertifikatet før jeg kjøper, der skal det stå hvilken versjon av 2500 verket som er i.
Idiotiske er at jeg akkurat er i prosessen bytting av bank, så pengene er ikke kommet over fra den gamle enda, så kjøpet må nok vente til slutten av uken. Heldigvis holder de klokken av i noen dager for meg.
Unboxing tråd følger naturligvis når jeg har den i hus.
Hmm, han mente det fulgte med chronometer (cosc) bevis med klokka, og der skal det vel stå? Uansett skal visst 2500d ha forskjellig font enn de gamle versjonene på kalenderen. Feks ser tallet "1" slik ut på de nye, hvor de gamle visstnok bare er en strek ("|").
Noen med den gamle C versjonen som kan bekrefte dette for meg?
Ah, okay. Trodde chronometer certificate var dette (lånt bilde fra WUS tråden jeg linket til på første side): http://i1120.photobucket.com/albums/l499/Lucchino1/POCOSC1.jpg
Går ut ifra at du har en 2500c i og med den er fra så tidlig som mars i år? Folk på WUS mener at den letteste bokstaven å se forskjell på er "4". 2500d har spiss topp på firetallet, hvor de forrige har flat eller åpen topp?
Ah, okay. Trodde chronometer certificate var dette (lånt bilde fra WUS tråden jeg linket til på første side): http://i1120.photobucket.com/albums/l499/Lucchino1/POCOSC1.jpg
Går ut ifra at du har en 2500c i og med den er fra så tidlig som mars i år? Folk på WUS mener at den letteste bokstaven å se forskjell på er "4". 2500d har spiss topp på firetallet, hvor de forrige har flat eller åpen topp?
Ah, fett. Greit å vite, får bare sjekke for moro skyld når jeg får klokka.
Klokka er forresten betalt for også nå og kommer en gang i starten av neste uke, så nå er det virkelig bare å vente.