PO vs PO

LM, eller "Red-PO" som jeg kaller den :mrgreen: er grisetøff! (Eneste PO med rød skrift).
Kan ikke skjønne annet en at denne kommer til å bli en ettertraktet modell?
 
BUMP!
Skulle så gjerne hatt den blå tatanium i 42mm, arg! Eller den utgåtte Liquidmetal LE (som er 42). 45,5mm blir for stort.

Men kanskje de lager en blå i SS etter hvert, i 42mm? Jeg håper det. I mellomtiden -drool! Dette er fantastisk flotte klokker IMHO!


Liquidmetal LE (som har cal 2500)
LiquidmetalLE.jpg


Edit - ser at en Ti har sneket seg inn blant LM LE.

(nb lånte bilder)



Tror de har den første Liquidmetal i Moss, vis den ikke er solgt. Prøvde den da jeg bestillte en 2220.80 tidlig denne mnd. Ligger vel på 34800,- Det er 42mm stålkasse og 2500
 
Hei. Etter lang tids sug etter IWC er jeg plutselig sugen på en PO istedet. Hva tenker dere om den med ETA vs den litt dyrere med Omega 8500 urverk?

Må bare avslutte med å si at suget oppsto igår kveld etter å ha mistet min kjære Seamaster chrono titan i flisegulvet :(:(:( . Trengs nok reperasjon der ja for x antall tusen.... Men det gjenopplivet isåfall kjærligheten til Omega....


Personlig ville jeg gått for den "originale" 2201.50, men her går det egentlig ikke an å anbefale verken det ene eller det andre. Følg hjertet ;)