Jeg registrerer at min kommentar rundt Rolex 36 mm blir tatt ille opp blant enkelte forummedlemmer. Mitt siste innlegg på denne tråden ble avsluttet med et såkalt " cool't " smilefjes for å vise at jeg " slenger med leppa " , men på en uskyldig ertende måte.
Det har tydeligvis gått "øvrigheta" lukt forbi. Enten på grunn av tidligere kommentarer fra meg eller på grunn av at jeg har tillatt meg den usannsynlige synd : å kødde med Rolex.
Det er tydeligvis enkelte her inne som er så rævtighte at man ikke skal bevege seg utenfor den homogene masse med milde spydigheter eller innestå for noe avvikende klokkeinteresse uten å havne i den store svarte boken.
Som Hammerfjord er jeg av den grovbygde typen med håndledd på 23 cm, da blir en 36 mm klokke seende liten ut. Derfor " dameklokke" !
Og ja, jeg kjøper klokker når økonomien tillater det ( har egen samletråd med presentasjon av mine klokker ) og selger når jeg er nødt for å handle noe som frister.
Her inne skal man tydeligvis ikke tråkke utenfor den stien noen få forummedlemmer med tusenvis av innlegg hver har tråkket opp og som føler et eierskap til forumet har. (Den linjen kommer nok til å provosere noen, sett meg da gjerne på ignoreringslista )
Jeg er med på andre forumer som omhandler jakt og fiske, militaria, trening og ikke minst fotball. Men jeg har aldri opplevd maken til fornærmede forummedlemmer noe sted som enkelte her inne er.
Vel, et langt innlegg som er svært så off-topic beklager det. Følte bare for å gi en forklaring og et tilsvar til enkeltmedlemmer. La meg bare avslutte med at jeg kommer nok ikke til å forandre meg noe særlig, og vil fortsatt dyrke min interesse for klokker.
Er det noen som ønsker en dialog rundt dette så send gjerne en PM.
Uansett : Ønsker alle forumets medlemmer et godt nytt klokkeår !