Wheeey! Er det din Barrichello?
Posør eller ikke. En klokke med et sinnsykt kult design, og det krever store baller for å bære den på armen. Props!
Rolex Sea-dweller. Rolex som alle kjenner igjen, og stor som fy så alle ser det er en.
Her mener jeg 16600.
Ok, da er vi bare uenige. Identisk kasseform og diameter som gamlesub'en, marginalt tykkere, manglende datocyclops som jo er en veldig sentral Rolexmarkør. Jeg synes ikke at SD har mye ekstra posørkvaliteter utover en hvilkensomhelst sub.
(Det var i hvert fall en av grunnene til at jeg personlig valgte SD som "min" Rolex, evt neste blir en Exp 1 )
Likar du sånn derre hamburgar??
Wheeey! Er det din Barrichello?
Posør eller ikke. En klokke med et sinnsykt kult design, og det krever store baller for å bære den på armen. Props!
Jepp det påstår jeg. 36 mm Rolex er damemodell !! Det er en pytteliten klokke som passer damer og pygmeer.
Den passer kanskje veldig godt på deg siden du er så forulempet ...
Enig, 16600 er en flott klokke jeg ønsker inn igjen. Den er nøytral og en meget stilren dykker. Jeg tror @crown guard mener SD Deep Sea på 44mm og mye tykkere kasse.16600 er "bare" 39,5mm.Ok, da er vi bare uenige. Identisk kasseform og diameter som gamlesub'en, marginalt tykkere, manglende datocyclops som jo er en veldig sentral Rolexmarkør. Jeg synes ikke at SD har mye ekstra posørkvaliteter utover en hvilkensomhelst sub.
(Det var i hvert fall en av grunnene til at jeg personlig valgte SD som "min" Rolex, evt neste blir en Exp 1 )
Jepp det påstår jeg. 36 mm Rolex er damemodell !! Det er en pytteliten klokke som passer damer og pygmeer
Begge er mine!
Jeg har jo en posørklokke til når jeg tenker meg om....Panerai 372 på 47mm...
Damene kommenterer den nettopp fordi det er en dameklokke.......
Jepp det påstår jeg. 36 mm Rolex er damemodell !! Det er en pytteliten klokke som passer damer og pygmeer.