Post din dykkerfamilie

Da er det bare å vente på at noen poster bilde av en Omega Ploprof da.

Valget stod mellom Panerai og Plofrof når jeg handlet nå sist, ploprofen er sykt fet på mesh. Den ultimate sommer-beater.

Har en herlighet av en ploprof 1200 med alle tre reimen/lenke som vente på og få vist sæ litt fram.e bare så synd at eiern er ny på forumet og en skikkelig talentløs datanerde som ikke har peiling på hvordan han legger ut bilda.ska se om æ ikke finner ut av det så få dåkker se.Sette sjøl pris på alle som dele lidenskapen med andre

Er usedvanlig dårlig med data så vist det er noen dær ute som kan hjelpe meg med hvordan man legger ut bilder på forumet hadde æ blitt svært glad??takk og bukker.

Mine dykkere fotografert med dårlig kamera: Citizen Aquamatic, Rolex Submariner 16800, Rolex Submariner 16610, Sinn EZM3, Omega seamaster 300, Tudor Submariner, Seiko Monster, Rolex Submariner 5513.

P3080047.jpg

Har en herlighet av en ploprof 1200 med alle tre reimen/lenke som vente på og få vist sæ litt fram.e bare så synd at eiern er ny på forumet og en skikkelig talentløs datanerde som ikke har peiling på hvordan han legger ut bilda.ska se om æ ikke finner ut av det så få dåkker se.Sette sjøl pris på alle som dele lidenskapen med andre

Please don`t. Har lovt min bedre halvdel å ikke handle mer på leeeeeenge, men jeg føler at jeg nesten må ha en ploprof til sommeren.

Merker nå at jeg har en nesten ny ploprof til ca. 30000kr på den ene skulderen også sitter min kjære på den andre. What to do?

Please don`t. Har lovt min bedre halvdel å ikke handle mer på leeeeeenge, men jeg føler at jeg nesten må ha en ploprof til sommeren.

Merker nå at jeg har en nesten ny ploprof til ca. 30000kr på den ene skulderen også sitter min kjære på den andre. What to do?

Du kjøper Ploprof´en og sier til din kjære: "Denne gamle, billige greia her? Den har jeg hatt liggende i en skuff i evigheter... Tror det er en kopi..." ;)

hoho, hadde bare det gått. Dessverre, hun er relativt "ok" med min klokke interesse, derfor har hun også til envær til oversikt over hvilke klokker jeg har. OG hvor mye/lite penger jeg har på konto.

omega seamaster profesional PLOPROF

Her er noen bilder jeg ønsker å dele med dere av min store kjærlighet innenfor urverk; min kjære PLOPROF 1200.
1)
untitled.jpg

2)
IMG_1619.jpg

3)
IMG_1306.jpg

4)
IMG_0761.jpg

Her er noen bilder jeg ønsker å dele med dere av min store kjærlighet innenfor urverk; min kjære PLOPROF 1200.

Herlig! Ploprofen er en tidløs klassiker. Kan ikke få nok bilder av den :)

Er det 8500-verket som står i?

Åfytterakkern så utrolig tøff PloProf er! Merker at kortet sitter rimelig løst i lommeboken hvis jeg kommer over en sånn en til en grei pris.. :D

Åfytterakkern så utrolig tøff PloProf er! Merker at kortet sitter rimelig løst i lommeboken hvis jeg kommer over en sånn en til en grei pris.. :D

På vintageure.dk ligger det en til 32000 DKK. Kjøp den!!! (så slipper jeg)

Må bare si at æ elske looken på denne klokken.digge orginalen også og var jo dær ikonet og klassikern først så dagenslys,men e de små detaljene i denne nye som bare sug mæ inn til den. den sorte skiva,den herlige sportye orage farga ,låsesystemet og den herlige størrelsen på+ hele 55-48mm.ser også litt mere eksklusiv ut med polerte linjer+at dær står en fantastisk caliber 8500 co-aksial me en presisjon av en annen værden så detta er mitt andre barn

Utruelig flotte valg du har gjort her,

takk!:D
eneste jeg angrer på er at jeg var litt gniten da jeg kjøpte seamasteren... burde gått for autoen! men det var den første "skikkelige" klokken jeg kjøpte, og syntes at den var mer enn dyr nok. merkelig hvor fort ting endrer seg:D

takk!:D
eneste jeg angrer på er at jeg var litt gniten da jeg kjøpte seamasteren... burde gått for autoen! men det var den første "skikkelige" klokken jeg kjøpte, og syntes at den var mer enn dyr nok. merkelig hvor fort ting endrer seg:D

Det spille ingen rolle når den nyeste submariner ligg og glise til deg,den e knallfin med de små detaljene i kassa som også får uret til og se litt fetere ut og ikke minst den flotte blåfargen rolex har valgti skiva..vet man fort blir grådig i klokkeverden,men alle kjøp har sin sjarm og denna omegaen holder tia og ser knallfin ut.

Æsj, jeg var å prøvde denne idag. Og den satt jo PERFEKT. Pokker. Jeg som håpet den ikke skulle kle meg.