Hehe, jeg er 170cm og midt på 70tallet en plass, så en ploprof hadde fort sett.. litt rart ut.. på mine jentehåndledd..
Men er ikke størrelsen jeg tenker på, snarere den uortodokse kassefasongen.
Jeg må inrømme at jeg syntes den ser helt rå ut på bilder, men jeg klarer ikke å la vær å tenke at om det ikke hadde vært for den orginale ploprofen så hadde de fleste stilt seg spørsmålet: "Hvorfor ser den så rar ut når Rolex, Breitling etc. har klokker som går dypere, men fortsatt ser normal ut?" Mulig jeg tar feil der, men vi pleier jo å være en ganske konservativ gjeng når det kommer til design og utforming.
Og nei.. Breitlingen min kommer nok aldri til 1500m (ved mindre jeg mister den i havet), kjøper jeg meg speedmaster kommer jeg uansett aldri til månen. Og en eventuell Daytona kommer seg nok ikke til stranden en gang.
Er vel derfor vi liker Comex og liknende. Lar andre gjøre grovarbeidet.
Så, bare for å gjøre det helt klart, jeg er ikke negativ til klokken. Lurer bare på om folk hadde vært like posetiv til utformingen om det ikke hadde vært for den oprinnelige ploprofen.[/QUO
Hadde det ikke vært for orginalen hadde nok ikke interessen vært så stor for den nye heller tror jeg,men det spiller jo ingen rolle da?er det en breitling supeocean du er så heldig og være eier av?