Problemer med kvalitetskontrollen

DM2020A.jpg

Er det bare meg eller er de grønne 5-minuttmarkørene off på nederste bildet? Snodig med tanke på at de sikkert bør sjekke en klokke ekstremt grundig før en reklamefotografering.

• Liker
Reaksjoner: Nessuno79
Jeg har eid den forrige modellen av denne, og de markørene som er off er ikke en del av den interne bezelen, som jo gjør saken styggere. Det ser hvertfall ut som de liner opp meget dårlig i forhold til tallene

Hmmm....
Likte den der Ball èn jeg......(ikke dårlig line up,men klokka)

Noen som vet pris på den der? :D

Jeg fatter ikke hvorfor Rolex gikk bort fra opprinnelig forstørrelse. Nei, jeg tror ikke på at de feilproduserte tusenvis og ikke ville ta kostnaden ved å forkaste de.

Rolex har også tatt vekk teksten fra hjemmesiden som forklarer at det skal forstørres 1,5 ganger.

Med lett OCD (Les, full blown diagnose) hadde jeg ALDRI klart å leve med den nye forstørrelsen ...I mine øyne HYLER det fake, og hadde gitt meg en skikkelig bitter smak i munnen.
Om det er den nye normen, er det bare enda ett hakk i en etterhvert svinnende polert ytterflate mtp Rolex, for min del. Kombinert med prisene som gjør mye annet langt mer aktuelt i samme pris leie, så kan det faktisk være min tid som Rolex fan er noe forbi (i allefall på moderne modeller)

image.jpeg

Kan ta litt next level OCD når vi først er i gang. Trykket på skiven på denne Hulken er litt feilsentrert. Spissen på miderste tagg av kronen skal matche spissen på markøren kl 12. Kunne sees med det blotte øyet når man ble oppmerksom på det. Spørs dog om AD ville byttet skive på dette nivået av OCD :D

Vis vedlegg 4011
Kan ta litt next level OCD når vi først er i gang. Trykket på skiven på denne Hulken er litt feilsentrert. Spissen på miderste tagg av kronen skal matche spissen på markøren kl 12. Kunne sees med det blotte øyet når man ble oppmerksom på det. Spørs dog om AD ville byttet skive på dette nivået av OCD :D
Om de ikke hadde byttet den skiven, hadde jeg hevet kjøpet. Er du ikke fornøyd, så er du ikke fornøyd. Det kan ingen ombestemme for deg.
At man burde hatt behandling for så langt fremskreden OCD, er en helt annen skål.

Ref FPJ tråden, så er jeg virkelig imponert over kundeservice så langt. Var ikke spørsmål engang. Ikke ett kritisk eller tvilende spørsmål. Klokken min er allerede ankommet Géneve.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Ref FPJ tråden, så er jeg virkelig imponert over kundeservice så langt. Var ikke spørsmål engang. Ikke ett kritisk eller tvilende spørsmål. Klokken min er allerede ankommet Géneve.
Tør sette penger på at du får ny kasse. Uansett er det jo kundeservice ut av en annen verden.

Ujevn lume på denne, se blant annet kl. 5 og 7 (prikk midt i timesmarkøren). I tillegg var lume påført klattvis og ujevnt flere andre steder. AD byttet skive....

• Liker
Reaksjoner: Preacher