Problemer med kvalitetskontrollen

Nei @reim det var ikke klynking, jeg kastet opp i min egen munn ...
Kan med hånden på hjertet si at det dummeste kjøpet jeg NOENSINNE har gjort ...er lupe. Sånne som meg burde egentlig fått justert synet på statens regning til å være såppas langsynt at alle detaljer blir litt blurry.
Da hadde denne tråden vært fullstendig bortkastet på meg, og livet trolig noe enklere å hanskes med ;)

Nei @reim det var ikke klynking, jeg kastet opp i min egen munn ...
Kan med hånden på hjertet si at det dummeste kjøpet jeg NOENSINNE har gjort ...er lupe. Sånne som meg burde egentlig fått justert synet på statens regning til å være såppas langsynt at alle detaljer blir litt blurry.
Da hadde denne tråden vært fullstendig bortkastet på meg, og livet trolig noe enklere å hanskes med ;)

Jeg har ikke turt å se i lupen på en stund :)

Er en grunn til at jeg har denne signaturen: Do not ever buy a macro lens or a loupe! If you do, you will start to see things that cannot be unseen.

Lærdom:

a) Ikke trykk på noen InstaHeidi-linker
b) Ikke trykk på noe som heter doktor-kvise-popping-link på IG
c) Ikke kjøp lupe

Så langt lever jeg i beste velgående som uvitende om det meste over her.

Hadde det gått å trykke "like" flere ganger, hadde jeg gjort det @Guybrush Threepwood Word!
Meeen, gjort er gjort. Har bare plassert lupen lengst bak i skapet, og bevisst valgt å glemme at jeg har den. Uheldigvis har jeg haukeblikk uten lupe også, OG tvangstanker ...itje bra kombo.

Urmakeren som servet fruens DJ i fjor klarte få fingermerker på de polerte viserne, og jeg får nesten føling bare av å vite det, og tror faktisk jeg kan se det nå, selv om hun sitter bak meg på kjøkkenet her nå. Jeg bare føler det. Hun bryr seg da ikke

OCD-test.

oh-its-just-bliss-pure-bliss_c_3589271.jpg

Hvis du ikke så det innen 2 sekunder - er du ikke syk.