Rød's lille samling

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Sted
Arendal
Samling og samling, er i hvert fall en start :)

Nyanskaffelse, kjøpt ny hos urmaker i Norge, ankommer i desember. Ser forresten Urverket.no priset denne opp 2.500,- forrige uke, generell prisstigning eller bare for ML?:
mauricelacroix.jpg

Kjøpt ny hos urmaker i Norge for 10 år siden, like strøken i dag:
radov.jpg

Harry, men pen. Solcelle Citizen kjøpt ny på St. Thomas for 12 år siden:
citizen.jpg

Julegave fra arbeidsgiver Juln 1993, nummerert offisiell Seiko Lillehammer OL-klokke:
seikoc.jpg

70-80 talls Ferrari (original eller fake???):
klokke2.jpg

dsc00511c.jpg

EDIT: Sorry for enkelte "liggende" bilder, var riktig på PC'n...

Hei, og velkommen ombord!

Flott ML du har bestilt, her har du noe å glede deg til.
Visste ikke at Ferrari laget klokker, men om det er en slags reklameklokke har jeg vondt for å tro at den kan være fake. Fake, hva da, liksom? Det finnes folk med kunnskap om klokker her på forumet, i motsetning til meg som er en fersking, så du får nok rede på mer etter hvert.

Om noen måneder har du lagt vekk quartzklokkene og du søker intenst rundt etter Rolex, IWC, Omega, JLC osv. Du er allerede nå smittet av TS-viruset og mot dette finnes ingen annen medisin enn å kjøpe klokker :D

Velkommen til forumet! Her vil vi andre pasienter lede deg inn i fristelse og sykdom :D
Ser frem til unboxing av MLen!

Takk! Det er masse fristelser, ja.

En IWC Portuguese Chronograph Black Dial står høyt på ønskelisten...
iwc-portuguese-3714.38.jpg

Gleder meg til å se flere bilder av ML` ser absolutt ut som en flott klokke.

Velkommen inn i varmen.

Om noen måneder har du lagt vekk quartzklokkene og du søker intenst rundt etter Rolex, IWC, Omega, JLC osv. Du er allerede nå smittet av TS-viruset og mot dette finnes ingen annen medisin enn å kjøpe klokker :D

Hvordan visste du det? Dette er det dyreste forumet jeg har entret...men takk alle for strålende og informativ medisin :D

Unboxing II kommer...

For en utvikling, Rød!

Gleder meg til å se hva samlingen inneholder om et år hvis denne utviklingen fortsetter;)

Takk, folkens :)
Jeg er foreløpig ikke typen som "tukler" med lenke/reimbytte, så en sak med lærreim bør nok inn. Mye frister, men MÅ legges på is, selv om min tidligere postet Portuguese hadde vært digg. Ja, jeg burde også hatt noe men blå skive..en AP kanskje? Eller en TT Rolex...eller HELGULL?
Tore sine bilder frister til reimbytte på Daytonaen, men dessverre er jeg ikke der.....ennå.

Back to reallity; lese meg opp og vurdere, det er det jeg skal nå, uansett!!

Redigert:
Liker så avgjort utviklingen her i gården. Du har flere sikleverdige ur, det er i hvert fall sikkert :)

En ML har jeg også vurdert, flere ganger, og jeg hadde en under bestilling i vår, men byttet i siste liten ut den med en black bay... (som igjen ble byttet ut med........ pepsi).

Takk, Greg!

ML sitter fantastisk bra på armen med sine 43 og høy kasse, meget behagelig. Der er heller ingenting å si på finish, alt i alt mye for pengene mener jeg.