RedSub eller DJ II?

Personlig hadde jeg gått for redsub.. Det er kanskje bare en liten linje med rød farge, men rød er da en flott farge.. :p

Sett i sammenheng med samlingen din.... Såååååå... Ville jeg fortsatt gått for redsub.. :mrgreen: På tide med et fredagsur, en kul og standsmessig vintage Rolex, kanskje? :cool:

Personlig hadde jeg gått for redsub.. Det er kanskje bare en liten linje med rød farge, men rød er da en flott farge.. :p

Sett i sammenheng med samlingen din.... Såååååå... Ville jeg fortsatt gått for redsub.. :mrgreen: På tide med et fredagsur, en kul og standsmessig vintage Rolex, kanskje? :cool:

Ja. Perfekt for casual-friday.:cool:

Rød farge/tekst på dial er særdeles tiltalende. Spesielt på en Submariner.

Og ja, å møte fredagen med en RedSub ville vært en vakker kombinasjon. Man dresser ned, og inntar en casual og laid-back stil.
Da ser jeg for meg en RedSub som hyggelig selskap på hånden. Jeg gjør det...
;)

DJ II.... andre dager...

Rød farge/tekst på dial er særdeles tiltalende. Spesielt på en Submariner.

Og ja, å møte fredagen med en RedSub ville vært en vakker kombinasjon. Man dresser ned, og inntar en casual og laid-back stil.
Da ser jeg for meg en RedSub som hyggelig selskap på hånden. Jeg gjør det...
;)

DJ II.... andre dager...

Godt valg, jeg ville gjort det samme selv :)
Datejust II er nydelig, men RedSub er et ikon. Datejust blir det flere av, mens Redsub blir det færre av. Burde ikke være et vanskelig valg ;) Ta gjerne en unboxingtråd med macrobilder når kjøpet er i boks. Lykke til!

Jeg er ikke helt fortrolig med DJ, så min stemme går til Red Sub.

En DJ kan du alltid få tak i, men en Red Sub vokser ikke på trær ;)

Godt valg, jeg ville gjort det samme selv :)
Datejust II er nydelig, men RedSub er et ikon. Datejust blir det flere av, mens Redsub blir det færre av. Burde ikke være et vanskelig valg ;) Ta gjerne en unboxingtråd med macrobilder når kjøpet er i boks. Lykke til!

Jeg er ikke helt fortrolig med DJ, så min stemme går til Red Sub.
En DJ kan du alltid få tak i, men en Red Sub vokser ikke på trær ;)

Takker - og jeg ser poenget mht tilgjengelighet over tid. Det vil også inngå i vurderingen.
Er ikke helt avklart enda mht valget, men uansett; - bilder vil komme så snart noe håndfast dukker opp.
En ting er å beslutte - en annen å finne den riktige varianten tilgjengelig....
;)

"Da ser jeg for meg en RedSub som hyggelig selskap på hånden. Jeg gjør det..."

Jeg synes det er så kult å si DET der om en RedSub :D Jeg kan si noe sånn om..tja.. en DVD? :)

"Da ser jeg for meg en RedSub som hyggelig selskap på hånden. Jeg gjør det..."

Jeg synes det er så kult å si DET der om en RedSub :D Jeg kan si noe sånn om..tja.. en DVD? :)

Hehe...
Det at man i det hele tatt er på TS og inviterer til debatt om saken, er vel forklaring nok....
;)

Har du sett hvordan viserene på DateJust II er for kort til å rekke ut til minuttmarkørene? :eek:

Jeg vil veldig gjerne se macrobilder av en redsub.. :mrgreen:

Har du sett hvordan viserene på DateJust II er for kort til å rekke ut til minuttmarkørene? :eek:

Nå tror jeg du blander sammen DJ II og nye Explorer 39mm.:confused:

images

images

Jeg går mot strømmen og sier DJ II. Det eneste argumentet for kjøpe RS er nettopp tilgjengelighet IMO. Personlig har jeg ingen glede av hauggamle klokker (men unner alle som har det å ha det)... DJ II synes jeg er riktig så lekker og jeg ser den passe perfekt i boksen din:)

Jeg går mot strømmen og sier DJ II. Det eneste argumentet for kjøpe RS er nettopp tilgjengelighet IMO. Personlig har jeg ingen glede av hauggamle klokker (men unner alle som har det å ha det)... DJ II synes jeg er riktig så lekker og jeg ser den passe perfekt i boksen din:)

Slenger meg på Mogens her! :D

+1... Eller blir det da +2? :confused:

Uansett... Enig med disse :)

+1... Eller blir det da +2? :confused:
Uansett... Enig med disse :)

Ser man det...
Og jeg har jo egentlig lenge sett for meg at DJ II ville bli et fint supplement.
Mulig det er litt unfair å sette den opp mot en RedSub. Begge er jo - om mulig - ur som gjerne inngår i en samling.

*tenke, tenke*

Det er vel en liten, om ikke stor sannsynlighet for at begge urene vil finne vei til din klokkeboks :D

Jeg ville søkt og lett litt etter en pen RedSub for å sjekke markedet, hvis det ikke dukker opp noe med en gang er det jo bare å bestille en DJ II, og mens man venter kan man jo se litt til!

Letingen er jo litt av moroa!

Det er vel en liten, om ikke stor sannsynlighet for at begge urene vil finne vei til din klokkeboks :D
Jeg ville søkt og lett litt etter en pen RedSub for å sjekke markedet, hvis det ikke dukker opp noe med en gang er det jo bare å bestille en DJ II, og mens man venter kan man jo se litt til!

Letingen er jo litt av moroa!

Du er inne på noe, jsf!
Letefasen er også allerede godt i gang, men RedSub er det som du er inne på, viktig(ere) å bruke tid på for å finne "den riktige".

Det som skjer da er at det kommer en nydelig redsub for salg samme uke som DJ II er bestilt. :p

Nope; - den teorien vil ikke slå til, dessverre.
Blir det begge, så blir de liggende.;)

Jeg tenkte heller om du var på leting etter en redsub, og bestilte en DJ II i mellomtiden, fordi det aldri kom en god nok redsub for salg. ;