Reiseklokke

Takk for et flott innlegg, akkurat passe lett klokken 6 på morningen. Så ut som en kjempe flott tur.

Veldig bra reiseskildring, og bra bilder! Jeg reiste litt i India selv for noen år siden, og det er herlig land, med ekstremt mange fasetter og fargerike folk. Vi reiste fra Mumbai og nedover Goa-kysten, og det er et paradis på jord blandet med noen gammelhippier.

Angående HMT-klokka di, var det en hel del av disse på Ebay for en stund siden, mulig det finnes noen der ennå. Jeg synes de så morsomme ut, og vant en auksjon på $15-20 for en som liknet litt på din. Den dukket imidlertid aldri opp, og selgeren refunderte kjøpesummen da han hadde solgt alle han hadde.

edit: jada, de finnes på Ebay i mengder. Morsomme, eksotiske ting. Må finne meg en slik!

Takk for en flott skildring av hva som ser ut som en veldig bra tur, topale! :)

Måtte kikke litt på HMT selv, så nå ender vi vel opp med å by på samme klokker krille :rolleyes:

Spennende... Høres ut som om du har hatt en fin tur! India står definetivt på ønskelisten...

Jeg vil absolutt anbefale å dra til India, landet er en opplevelse av de sjeldne :)

Takk for et flott innlegg, akkurat passe lett klokken 6 på morningen. Så ut som en kjempe flott tur.

Takk! Det var en utrolig spennende tur. Ikke måte på hvor tidlig du står opp i ferien da? ;)
Ubeskrivelig bra beskrevet reiseskildring, takk skal du ha!

Den klokken din ligner utrolig på en Seamaster fra 60-70-tallet.

http://cgi.ebay.com/VINTAGE-OMEGA-S...es_Watches_MensWatches_GL&hash=item2c5e20b944

Ja den gjorde faktisk det. Tror veldig mange urprodusenter på den tiden fulgte samme designtyper. Men jeg tror ikke det var HMT som kom opp med designet ;)

Flott reiseskildring og nydelige bilder. Godt jobba :D

Frode.

Takk :)

Veldig bra reiseskildring, og bra bilder! Jeg reiste litt i India selv for noen år siden, og det er herlig land, med ekstremt mange fasetter og fargerike folk. Vi reiste fra Mumbai og nedover Goa-kysten, og det er et paradis på jord blandet med noen gammelhippier.

Angående HMT-klokka di, var det en hel del av disse på Ebay for en stund siden, mulig det finnes noen der ennå. Jeg synes de så morsomme ut, og vant en auksjon på $15-20 for en som liknet litt på din. Den dukket imidlertid aldri opp, og selgeren refunderte kjøpesummen da han hadde solgt alle han hadde.

edit: jada, de finnes på Ebay i mengder. Morsomme, eksotiske ting. Må finne meg en slik!

Takk! Vi var inne på tanken på å dra til Goa, men hadde i utgangspunktet bare tenkt å reise i nord og nordvest. Det var forresten mange hippier i nord og. Da vi kom til Amritsar hadde vi egentlig tenkt å dra til Rajasthan, en ørken med kamelridning. Men varmen var allerede ekstrem i Amritsar så vi bestemte oss på impuls for å dra til Varkala ved sjøen i sør India. Goa får bli til neste tur.

Takk for en flott skildring av hva som ser ut som en veldig bra tur, topale! :)

Måtte kikke litt på HMT selv, så nå ender vi vel opp med å by på samme klokker krille :rolleyes:

Takk! Litt morsomt med klokker litt utenom det vanlige, spesielt fra India :)

Takk for titten, India frister.. Men tror ikke jeg er eventyrer nok for en slik tur ;)

For å være helt ærlig trodde ikke jeg at jeg var eventyrer nok jeg heller ;)
Jeg har tidligere kun reist i Europa på turiststeder, på turistmåten.. Leste og hørte mange erfaringer og advarsler om India, men bestemte meg for at dette ville jeg se med egne øyne. Det angrer jeg ikke på!

Ser ut som du har hatt en kjempetur!

Absolutt interessant lesning, jeg skal til India selv en dag!

For å være helt ærlig trodde ikke jeg at jeg var eventyrer nok jeg heller ;)
Jeg har tidligere kun reist i Europa på turiststeder, på turistmåten.. Leste og hørte mange erfaringer og advarsler om India, men bestemte meg for at dette ville jeg se med egne øyne. Det angrer jeg ikke på!

Hehe, har hatt noen "uten en plan" ferie i Europa. Men føler India er i en annen liga. Må hvertfall planlegges. :p