Rem til Hvit EXP II

Medlem
31. juli 2011
Sted
Sandnes
Som overskriften sier er jeg ute etter en eller annen for for flott rem til Polaren min. Ingen pensaker eller Nato i utgangspunktet. Jolu har noen flotte Perloner til sine EXP men siden han har kjøpt dem fra frustrerer meg sånn at jeg ikke orker :D Forslag til remmer og fargevalg mottas med stor takk:D

Er ikke det bare skinn/lær? For meg er sånt pensaker:). Jeg tenker noe i denne gaten her
IWC-pilot-watch-chronograph-miramar-02.jpg
Bildet lånt fra nett.
Eller
IMG_5840x12.jpg

Bilde lånt fra Jolu.

Perlon får du som regel hos din lokale urmaker og. Pass på å spørre betjeningen som har jobbet der noen år, da disse som regel ligger lengst bak/inni/bortgjemt et sted.

Om du ikke har norgesnatoen fra før, bør denne skaffes nå.

De remmene i bildet til JoLu passer utrolig bra til explorer linjen generelt etter min mening. Sporty men samtidig pene. Sort og admiralty-grey nato fra TS er også flotte.

Redigert:
Du burde virkelig teste ut nato, kanskje du blir overrasket? Den sitter meget behagelig på armen med denne remmen, og ser meget bra ut i mine øyne ihvertfall;)

IMG_9337.jpg

Natoremmer er helt topp, hatt flere til andre ur. Har bare veldig sansen for type de to bildene jeg linket til, Jolu sine og den IWCen.

Forstår det slik ja. Men remmene som sitter på explorerne på bildet med globusen ser ut til å være en god del tettere vevd og tykkere enn de jeg har funnet på nettet til nå.

Bilder lånet av JoLu for sammenligning:

Denne remmen ser ut som de jeg har funnet på ebay.
IMG_6728.jpg

Denne remmen ser ut som den er vevd tettere.
IMG_4323.jpg

Redigert:
Forstår det slik ja. Men remmene som sitter på explorerne på bildet med globusen ser ut til å være en god del tettere vevd og tykkere enn de jeg har funnet på nettet til nå.

Bilder lånet av JoLu for sammenligning:

Denne remmen ser ut som de jeg har funnet på ebay.
IMG_6728.jpg

Denne remmen ser ut som den er vevd tettere.
IMG_4323.jpg
+alt du sier. Sett mang en Perlon oppigjennom men de har vært ganske slappe i vevingen. Disse her ser tettvevd og robuste ut. Utrolig flotte. Jaja en Uk-nato er foreløpig på vei..