Rolex 16610 vs. 16613

Bare for å informere: Jeg valgte å ikke kjøpe en 16613 jeg hadde i hånden i dag. Og det var en god deal på en ny klokke.

Det føltes bare ikke riktig... Vi er aller forskjellige :)

Nå blir det Gull gull gull,...... eller daytona :)

Synes bluesyen er stygg som et uvær. Ville heller gått for en med sort skive/insert om livet mitt stod på spill.

Men nå er jo jeg den sære personen som mener at gull, diamanter og alt dette styret ikke har noe på en sportsklokke å gjøre :p

YG sub-c og WG sub-c er jo sinnsykt kul, men det blir som å drikke alkoholfri øl... Helt meningsløst :mrgreen:

***Applaus***

Bare for å informere: Jeg valgte å ikke kjøpe en 16613 jeg hadde i hånden i dag. Og det var en god deal på en ny klokke.

Det føltes bare ikke riktig... Vi er aller forskjellige :)

Nå blir det Gull gull gull,...... eller daytona :)

Var det den "ubrukte 16613" som lå på finn du prøvde ?

AW:)

Hmmmm...nå har altså reidar brukt år og dag på å finne seg en 16613, for så å vende tommelen ned. Verden står ikke til påske ;)
Jeg er av dem som synes klokken er dritfet, og jeg har hatt den på hånden mange ganger. Har til og med vurdert å kjøpe en, men har alltid endt opp med SS.
Skulle jeg kjøpt en TT sub hadde jeg gått for 16613, og ikke den nye varianten, da jeg mener blåfargen er penere på den gamle.
Uansett er helgull seff fett, og selv jeg prøvde å kjøpe mogens gullsub, men i etterkant vet jeg ikke om jeg hadde hatt baller nok til å gå med en slik uten om samlinger med gutta..

er godt fornøyd med min 116613, og syntest den hever submarineren til et nytt nivå. (jeg sier ikke at det er noe gale med stål modellen)

IMG_1372.jpg

Når jeg blir pensionist skall jeg kjöpe meg en 16613 med Serti skive, flytte til Spania eller Florida og kjöre rundt i denne;
txt_pds_golfCar.jpg

Enig med KarlFr, bare at jeg IKKE skal ha en 16613 eller en annen TT klokke for den saks skyld :D