Rolex 2022: Spådommer for årets nyheter.

Hvor mye må man egentlig lagt igjen av kroner på Bjerke for å få lov til å havne på venteliste?
Det handler vel mer om hvor mye du har tapt på dine kjøp. Kjøp en klokke som du taper 50k på så får du kjøpe en klokke som du tjener 50k på.
 
I år tror jeg endelig vi får en 47 mm Sub i bronse med lilla bezel, noe fansen har ventet lenge på. Jeg gleder meg mest til en GMT Master III i titan og gult gull med grønn og gul insert. Så tror jeg på ny Cellini med cyclops, solcelle og manuelt opptrekk, for ikke å snakke om nye skiver til DJ med blomstermotiv og rød luminova. Tipper de bytter ut jubilee-lenken med meshlenke - noe blodfansen har etterspurt helt siden de søkte om å komme på venteliste i 2015. Jeg kommer til å holde meg våken til midnatt for å ikke gå glipp av lanseringen. Dette er utvilsomt årets høydepunkt (y)
 
  • GMT MII i gult gull.
  • Yacht42 i everrose (1) og titan (2).
  • SkyD i Platinum.
  • OP41 med 3-6-9 Explorer-dial.
  • Daytona i hvitt gull med grønn racingdial.
  • Både Milgauss og AirKing består as is.
 
  • Liker
  • Wow
Reaksjoner: KentOve og darkcho
@OBJ Fordi Explorer allerede finnes i 36mm. Rolex har gjort det samme før med både OP34 og OP36, så tenker hvorfor ikke OP41.
 
Har jo litt vanskelig for å godta at Rolex skal rulle ut klokker i Titanium med sandblåst finish og velcro . Retningen siste årene har vel heller vært vekk fra klokke til arbeid og profesjonellt virke til meir bling, glam og glitter .
Enig med tanke på Rolex sin langsiktige posisjonering om å kappe inn og være der oppe blant PP,AP og VC.AD har fått føringer på hvilke kunder merket ønsker å knyttes til og det er ikke invistoren eller han derre med de derre i joggebukse. Med Omega halsende etter........
 
28586838-5560-4026-8147-F9EF6B5A9B96.jpeg