Skjønner det. Ville bare fucke opp stemningenJa, ganske mange. Meg selv inkludert. Like moro hvert år![]()
Skjønner det. Ville bare fucke opp stemningenJa, ganske mange. Meg selv inkludert. Like moro hvert år![]()
Var kl 12.00 i fjor.Slippes nyhetene i det klokka viser 00:00 på Rolex.com? Eller må vi vente til formiddagen?
Ja og faktisk mer nå enn når man fikk kjøpe de.Er det virkelig noen som gleder seg til dette?![]()
Det eneste som er litt spennende hvis denne holder vann er hva slags variant GMT-masteren blir. Grønn og svart, Coke, eller helt sort med rød gmt-viser. Ellers var det lite å hoppe i taket av her. Yachtmasteren i 42mm kommer sikkert i gull eller rosé siden den allerede er i hvitt.
Det eneste som er litt spennende hvis denne holder vann er hva slags variant GMT-masteren blir. Grønn og svart, Coke, eller helt sort med rød gmt-viser. Ellers var det lite å hoppe i taket av her. Yachtmasteren i 42mm kommer sikkert i gull eller rosé siden den allerede er i hvitt.
Bezelen ser kanskje litt annerledes ut enn på Ceramic?Ser ut som det fra Tudor blir mest spennende ut i fra dette. Hva er Black Bay Pro mon tro?![]()
Jeg gjetter at de lanserer air king i titan for å gjøre den litt mer interessant enn den har vært og forbeholder 42mm-serien av YM-serien til edle metaller.
Det har vært en del spekulasjoner rundt fysisk størrelse på verket og at det ikke vil passe i en 39mm kasse (spesielt ikke som er markant tynnere enn i dag), så blir spennende å se hva som kommer! Det betyr jo enten nytt verk eller at de har klart å gjøre noen skikkelige triks.Håper New Tudor GMT er 39mm.