Ja, hvis man ser på kalenderen i dag så kan hele dagen være litt «off»
haha, rett i klisteret
Ja, hvis man ser på kalenderen i dag så kan hele dagen være litt «off»
Datejust II og Day-Date II er vel to nogenlunde ok eksempler på at evolusjonen ikke alltid går fremover.Har vi eksempler (gode) hvor Rolex har bommet med endringene de har gjort? Forventer ikke at verden vil savne den gamle Daytona…
Det finnes sikkert noen som biter på. Selv om de ikke sjekker kalenderen.
Kanskje det hadde vært noe. Jeg hadde hatt mye penger til overs hvis jeg skrinla denne hobbyenEr ikke Panda Daytona Solar Prospex Speedtimer ett fengende navn da?
Ang. endret grønnfarge på bezelen til 126610LV ble dette bekreftet av vår faste og mangeårige pressekontakt hos selskapet da vi besøkte de på torsdag. Forklarte at endringen var at grønnfargen ble lysere og trakk litt mer mot "gult" enn eksisterende. Skulle rulles ut ish mai. Se også nettadressen på rolex.com, som nå slutter på 126610lv-0002.
Og nei, dette er ingen aprilspøk..
Den modellen har vel alltid sluttet på -0002, helt fra den var ny? Det modellnummeret har ihvertfall blitt brukt, mens -0001 gir i praksis null treff. På mobil så har ikke hentet opp gamle pressemeldinger, men de har vel gjerne spesifisert der.Ang. endret grønnfarge på bezelen til 126610LV ble dette bekreftet av vår faste og mangeårige pressekontakt hos selskapet da vi besøkte de på torsdag. Forklarte at endringen var at grønnfargen ble lysere og trakk litt mer mot "gult" enn eksisterende. Skulle rulles ut ish mai. Se også nettadressen på rolex.com, som nå slutter på 126610lv-0002.
Og nei, dette er ingen aprilspøk..
Faller den ikke litt i mellom to stoler ( sub og SD )Flere enn meg som er blitt forelsket i YM42 i titan?
Vis vedlegg 327044Vis vedlegg 327045Vis vedlegg 327046Vis vedlegg 327047
Hadde den kommet i 40mm hadde jeg nok vært fristet. Den hadde vært perfekt i stål og med mulighet for oysterflex.Flere enn meg som er blitt forelsket i YM42 i titan?
Vis vedlegg 327044Vis vedlegg 327045Vis vedlegg 327046Vis vedlegg 327047
Jeg og ryktene sier dog at den blir vanskelig å få tak i..Flere enn meg som er blitt forelsket i YM42 i titan?
Ikke før det kommer bilder i nøyaktig samme lys!!Kanskje noen må spise ordene sine nå....
Hva var deres favoritt av årets nyheter?
Mine er:
Daytona ble litt antiklimaks for min del. Hvorfor endre perfeksjon. Kunne de ikke heller bare byttet verket og lansert noen nye skivealternativer for å få den over i 12-serien.
- Helgull GMT
- Explorer 40
- 1908
OP med moro skive
Helgull GMT
YM titan