Så langt mest fan av 116500 (litt biased selvsagt ), men må få settpå nært hold selv
Så langt mest fan av 116500 (litt biased selvsagt ), men må få settpå nært hold selv
Det er et hint til neste års destroutgave kjennere vet....Men den til høyre er opp ned!
Har den klassiske, slanke og smekre Daytona blitt «en klump»?Vis vedlegg 327003
Det forteller jo bare hvor vanskelig det er å danne seg et realistisk bilde uten å se og prøve.Den har faktisk blitt slankere.
Vis vedlegg 327130
Får jo selvsagt ikke prøve hos Rolex, men den ser smekker ut i virkelighetenDet forteller jo bare hvor vanskelig det er å danne seg et realistisk bilde uten å se og prøve.
På samtlige bilder jeg har sett av den ser den langt mer "klumpete" ut enn 11-serien.
Jeg er enig, Daytona er et mesterverk
Skulle tatt seg utFår jo selvsagt ikke prøve hos Rolex, men den ser smekker ut i virkeligheten
Synes egentlig den har blitt mindre sporty jeg da.. Litt mer polert..Helt klart. Daytona setter standaren for sportskronografer. Synes den er perfeksjonert med siste utgave. Fortsatt elegant, men hakket mer sportslig.
Vis vedlegg 327203
Synes egentlig den har blitt mindre sporty jeg da.. Litt mer polert..
110% enig! Børstede lugs ftw!Litt vanskelig å si før man får litt flere bilder og sett den IRL selvsagt, men kasseutforming ser i hvert fall mer sporty ut på meg. Om ryktene stemmer, fra 38,5mm til 40mm og symmetriske lugs.
Angående polering så hadde jeg gjerne sett børstede lugs ala 16520.
Den er mer flashy altså… Bezelringen synes jeg gjør det. Sett på den noen ganger på WW i dag…Litt vanskelig å si før man får litt flere bilder og sett den IRL selvsagt, men kasseutforming ser i hvert fall mer sporty ut på meg. Om ryktene stemmer, fra 38,5mm til 40mm og symmetriske lugs.
Angående polering så hadde jeg gjerne sett børstede lugs ala 16520.
Den modellen har vel alltid sluttet på -0002, helt fra den var ny? Det modellnummeret har ihvertfall blitt brukt, mens -0001 gir i praksis null treff. På mobil så har ikke hentet opp gamle pressemeldinger, men de har vel gjerne spesifisert der.
Misforstå meg rett, det er kult med ny farge, og det skjer jo også på GMT Master II at de endrer litt på farger. Men det blir tynt å kalle det en jubileumsmodell når det ikke er noe som engang kalles en ny modell, bare en marginal fargeforskjell.
Det er den biten jeg henger meg mest oppi.
Faller den ikke litt i mellom to stoler ( sub og SD )
Jeg liker den i edelt metall, men ser ikke helt wow-faktoren her. Annet enn at de er sist i klassen med titan og at de krever en helt ublu pris for den.
Men designet er jo helt innafor altså...Men skjønner bare ikke hvor den hører hjemme. En SD eller Deep Sea hadde vært mer naturlig om fikk en bror eller søster i titan.