Bekreftede rykter:
- 126509 (ceramic)
- 226810/03 (37mm sub i SS/TT)
- 126617 (sub titan)
- Nye skiver på OP og DJ
(kan ikke røpe kilden)
Hva er et bekreftet rykte?
Bekreftede rykter:
- 126509 (ceramic)
- 126617 (sub titan)
- Nye skiver på OP og DJ
(kan ikke røpe kilden)
Man kan vel anta en AD som har forsnakket seg. Det er vel naturlig at de vet mer enn oss dødelige. Om ikke alt så ihvertfall noe. Eller hva @Genta?Hva er et bekreftet rykte?
Iom at det er sub-jubileum så har jeg mer tro på en titan-variant av sub enn at de følger en kronologisk rekkefølge ift størrelse/tyngde (som jo også majker sens).126617 er jo faktisk ikke helt utenkelig...Men tror du ikke de begynner på Deepsea, SD også Sub til slutt? 136667 - 126607 - 126617?
Er ikke det alt for tidlig i livsløpet etter endringene de siste årene?På godt norsk synsing.
Men til topic. Hva er oddsen for at f.eks GMT master II får en oppgradering eller tas ut?
(Endrer referanse o.l.)
Korrekt. For meg blir det en "sirkelreferanse". Et rykte er per def ubekreftet, så kan ikke bekreftes, isåfall er det en sannhet.Hva er et bekreftet rykte?
Bekreftede rykter:
- 126509 (ceramic)
- 126617 (sub titan)
- Nye skiver på OP og DJ
(kan ikke røpe kilden)
Bekreftede rykter:
- 126509 (ceramic)
- 126617 (sub titan)
- Nye skiver på OP og DJ
(kan ikke røpe kilden)
Dette hadde vært kjempekult. Kan i praksis ta mye designtrekk fra en Tudor Pelagos FXD, slenge på en matt sort skive og en matt sort YM-bezel med forhøyede tall, and Bob's your uncle. Hadde vært superkult om de faktisk lanserte med faste, integrerte baretter.Forståelig om det kommer en ny variant av Sub i forbindelse med jubileum. Dog gir en titan-sub meg ingenting skal jeg være ærlig.
Hadde egentlig forventet en Yacht Master i titan, særlig det er kjent at den har eksistert i prototype en stund….
Vis vedlegg 317003
Daytona økes til 47 mm, får gmt, tourbillon, to datoer og et ekstra sett pushere på venstre side. Nom
med faste, integrerte baretter.
Har alltid syntes at quartzur med eksternt og løst batteri har vært litt klønete. Dette vil jeg si blir en kurant oppdatering!Etter å ha vært svært lite tilstede her de siste par årene kikket jeg innom, og leste med morgentrøtte øyne «faste, integrerte batterier»
Burde vært obligatorisk !Vi får satse på at de gjør det de burde gjort for lenge siden; levere rootbeer med jubilee
Hva ønsker vi oss?
For min egen del er jeg i år svært enkel. Jeg ønsker meg:
- Submariner No Date i fargen "Midnight Blue", som i dag er å finne på GMT-Master 2 sin ene utgave i hvit gull. Bezelen kan også svært gjerne være utført i Midnight Blue keramikk. Så enkelt!