GrimReaper
Støttemedlem
En ny cellini hadde vært spennende. En skikkelig penklokke er jo det som mangler i katalogen. Ikke for det - jeg synes 50505 var pen også, og undervurdert.
Det høres helt fryktelig ut, egentlig. Men nå synes jeg generelt at sportsmodeller i edelt metall er rimelig smakløst.Eneste er two-tone Explorer 2 som er en mulighet, men denne tror jeg ikke blir noe særlig pen.
Personlig synes jeg Sea-Dweller 43 i two-tone også er ganske fryktelig. Men det er alltid noens cup of tea. Gult gull synes jeg i utgangspunktet ikke hører hjemme på tool-watches, da det hemmer varigheten og bestanden på kasse/bezel og lenke. Men jeg forstår at majoriteten av markedet er uenig med meg.Det høres helt fryktelig ut, egentlig. Men nå synes jeg generelt at sportsmodeller i edelt metall er rimelig smakløst.
Personlig synes jeg Sea-Dweller 43 i two-tone også er ganske fryktelig. Men det er alltid noens cup of tea. Gult gull synes jeg i utgangspunktet ikke hører hjemme på tool-watches, da det hemmer varigheten og bestanden på kasse/bezel og lenke. Men jeg forstår at majoriteten av markedet er uenig med meg.
Det er interessant siden jeg alltid har trodd at en kasse i helgull på en dykkerklokke selv om den er mykere var noe av det mest motstandsdyktig ifm korrosjon.Personlig synes jeg Sea-Dweller 43 i two-tone også er ganske fryktelig. Men det er alltid noens cup of tea. Gult gull synes jeg i utgangspunktet ikke hører hjemme på tool-watches, da det hemmer varigheten og bestanden på kasse/bezel og lenke. Men jeg forstår at majoriteten av markedet er uenig med meg.
Fy flate så grimtLekkasje fra Rolexpassionreport på insta. Han har hatt rett de siste årene..
Vis vedlegg 324223Vis vedlegg 324224Vis vedlegg 324225
Grimt?! Gullsub med grønn skive er jo helt magisk!Fy flate så grimt
Harry som faen...Grimt?! Gullsub med grønn skive er jo helt magisk!
In that case - colour me HarryHarry som faen...
Tror disse fra notyourwatches er hjemmelaget altså..
Mye som skurrer på Daytonaen..
Men, da har de gjort store endringer på Daytona i gull uten å endre refnr... Er ikke det litt rart da?Jeg TROR faktisk de er ekte.. Holder en knapp på det i det minste. Så får vi se