Rolex 2025: Spådommer for årets nyheter.

Noe nytt og noe revival. Nye duse og matte farger er en vinner. :)

op36-dials.png

Jeg trodde først Land Dweller var en aprilspøk - men dengang ei. På bildene syns jeg ikke designet imponerte, men den ser nok annerledes ut i virkeligheten.

For Rolex er jo dette en stor release med LD. Sparer nok godbitene publikum faktisk vil ha et par år til nå.

Land-Dweller har tydelige nick mot Oysterquartz, men er det flere en meg som tenker at dette er et forsøk på å gå i strupen på markedet til Royal oak og Nautilus? Imponerende slank lenke og kasse, slik som Royal Oak og Nautilus var i utgangspunktet.

Land-Dweller slik den ble presentert nå er jeg enig at ikke får det til å rykke all verden, men jeg liker kasse, lenke og urverk.
Tenk 40mm med blå skive, få bort de arabiske tallene og vanlig besel. Da tror jeg vi har en fin klokke. (Da er det vel egentlig en ny Oysterquartz med automatisk urverk...)

5hz rolex urverket og integrert lenke er interessant, men det stopper med det og hvorfor 6 og 9 på skiven til Rolex land dweller

Land-Dweller har tydelige nick mot Oysterquartz, men er det flere en meg som tenker at dette er et forsøk på å gå i strupen på markedet til Royal oak og Nautilus? Imponerende slank lenke og kasse, slik som Royal Oak og Nautilus var i utgangspunktet.
Jeg tenker at det også er et nikk mot 1530/1630?

• Liker
Reaksjoner: Preben Lidi