Den er ikke min lenger, men er på TS.Nettopp, finnes det en nyere 2016 modell her på forumet enn Rød sin?
Den var vel en såkalt keeper, da.Fire eiere på en kliss ny Daytona innkjøpt 22. februar? Hva er vitsen med det?
Den er ikke min lenger, men er på TS.
Forresten ikke meg som kjøpte den ny heller. Den er på fjerde eier, siden februar. Vi må skjerpe oss
Så lenge du ikke har klorallergi eller drukner så går det greit. Uret er vanntett til 100 meter.Hvordan er det egentlig å ta seg et bad med daytona? Lurt eller ikke og tenker særlig på klorvann..
... eller må bruke pusherne under vann...Så lenge du ikke har klorallergi eller drukner så går det greit. Uret er vanntett til 100 meter.
Hvordan er det egentlig å ta seg et bad med daytona? Lurt eller ikke og tenker særlig på klorvann..
Sure thing. Kun kort tid igjen til det skjer.Høres ut som en fotojobb for deg @Loevhagen. Daytona under vann....
Pics, or it did not happenSatte på madammens Daytona en brun Everest skinnreim. Ikke dårlig match med hvit urskive og brunt skinn.
Satte på madammens Daytona en brun Everest skinnreim. Ikke dårlig match med hvit urskive og brunt skinn.
Pics, or it did not happen