Er du ikke kontaktbar før den tid?Du får begynne å spare og så kontakte meg om et par år
Er du ikke kontaktbar før den tid?Du får begynne å spare og så kontakte meg om et par år
He he. Bare å ta kontakt når som helst. Med tanke på salg er det litt tidlig. Får fortsatt adrenalin av å se den på armen.Er du ikke kontaktbar før den tid?
Enig med deg. Liker denne skiva bedre enn chocotona. Men prisen ja..Hvorfor ikke denne er mer populær skjønner jeg ikke. Kan være prisen? Men se på den da!
Mulig mindretall, men du har min fulle støtte!Mer og mer forelska i 116520 nå som 116500 har kommet. Jeg er nok i mindretall..
Vis vedlegg 13182 Vis vedlegg 13183
Nå er det jo Kjetil fra Vestby vi snakker om her da..Fake kjeramisk bezel
Nypris Pandaskive hos Bjerke: 8500,- ink montering.
Humbugannonse!
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82172158
Nå er det jo Kjetil fra Vestby vi snakker om her da..
Snodig, for om det er Kjetil G så har jeg bare godord å si, men fake c-bezel og 3-gangern pris for en skive syns jeg er bambus.Nå er det jo Kjetil fra Vestby vi snakker om her da..
Aner ikke hvem det er jeg, bare at Kjetil fra Vestby er en drømmerSnodig, for om det er Kjetil G så har jeg bare godord å si, men fake c-bezel og 3-gangern pris for en skive syns jeg er bambus.
Enig Kommer forøvrig ikke til å sjekke nærmere, annonsen er IMO døll uavhengig av hvem som er avsender.Aner ikke hvem det er jeg, bare at Kjetil fra Vestby er en drømmer
Ikke bare det, men hvilken urmaker har gjort dette for han? Skandale!Hvem er så blåst at man monterer fake keramisk ring på en 116520? Skremmende