Rolex Daytona-tråden

Jeg har en 116520 som jeg er lysten på å varriere med en skinnrem. Enten svart eller brun croc. Ikke så nøye med spenne, det enkleste er vanlig buckle.

Det må vel være med endeledd for at dette skal bli pent. Har noen tips til hvor jeg kan kjøpe slik rem med endeledd? Jeg vet at Everest har, men har hørt litt negative ting om de skinnremmene derfra. Ser også at det finnes noen store aktører på eBay som har dette med gode reviews, men jeg skulle gjerne fått et godkjentstempel fra en på Tidssonen som har testet

Blir takknemlig for tips!

Jeg har en 116520 som jeg er lysten på å varriere med en skinnrem. Enten svart eller brun croc. Ikke så nøye med spenne, det enkleste er vanlig buckle.

Det må vel være med endeledd for at dette skal bli pent. Har noen tips til hvor jeg kan kjøpe slik rem med endeledd? Jeg vet at Everest har, men har hørt litt negative ting om de skinnremmene derfra. Ser også at det finnes noen store aktører på eBay som har dette med gode reviews, men jeg skulle gjerne fått et godkjentstempel fra en på Tidssonen som har testet

Blir takknemlig for tips!

Trenger absolutt ikke være dyrt eller ha endeledd! Denne er fra cheapestnatostraps.com, koster ca 150,-.

Ikke at denne komboen er perfekt, men samme reim på 116520 på hvit skive var rått (finner ikke bildet og har ikke klokken lengre):
5FCDD39E-3E5E-4777-9D47-BCC0E536EC61.jpeg
31C5C15D-71E9-4AFE-B9D6-0B8A5AA93623.jpeg

Ja, det så veldig bra ut.

Enig at en rem alla det ikke trenger endeledd. Men jeg synes det hadde vært pent på en "stram" look som en croc blank skinnrem. Men mulig jeg må revurdere :)

image.jpeg
Supercars har det jo "alltid" vært..F1 hadde jo hastigheter opp i 300km/t området allerede på 70/80 tallet mens dagens F1 er kloss på 400 men hvem har tid til å trykke på pusherne da...
Kan det være at vi hvermansen finner det lukerativt å sammenligne oss med de "verste" proffene selv om det fungsjonsmessig ligger milevis utenfor vårt bruksområde, ref Deep Sea 1220 meter og at produsentene er dette super bevisst - men gøy er det!
Neste Daytona får kanskje 600?

Nydelig Daytona du har :) Tusen takk, og good catch ang. vesken ;)Helt enig, var mye frem og tilbake mellom hvit eller sort skive og fikk stadig høre at hvit var mest «riktig» for damer, men digger den i sort/sort så gikk for den og er strålende fornøyd så langt:p

Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Heisann fellow Daytona lovers. Trenger litt advice fra dere ang kjøp av en Daytona nr 2. Vurderer enten Daytona gull eller everrose oysterflex (116518LN eller 116515LN). Jeg personlig digger everrose men lurer på om dette kan være tungsolgt dersom jeg skal selge den etterhvert? Takknemlig for input på hva dere ville valgt :)

Redigert av en moderator:
Jeg ville ihvertfall ventet til Baselmessa som kommer nå i mars for å se hva de eventuelt kommer med der. Hvis du går for en everrose daytona og vil selge den billig til meg så står jeg gjerne først i køen:)

• Liker
Reaksjoner: Rolex_Enthusiast_88