Min første DaytonaFølte jeg måtte dele denne. Den er sakset ut fra et innlegg jeg kommenterte på i 2013. Dette er altså trådstarter sitt innlegg. Tiden har forandret seg?
"
Hei
Jeg har kommet frem til en avtale med en selger av en Rolex Daytona 16520 fra 2004 om et beløp på 45 blank.
Klokken er kjøpt ny i Trondheim i 2004 og er kjøpt av nåværende eier fra Briljant i 2010 hvor den da hadde fått en service. Alt av papirer bokser osv følger med og kjøp kan gjennomføres via bank og kjøpskontrakt kan skrives. Eier har imidlertid opplyst at den kan mulig trenge en shine hos urmaker. Men det skal ikke være skader eller annet skjemmende på den og glasset er perfekt. Jeg skal besiktige klokken i morgen og håper på noen kjøpsråd..............
Så lang føles det som et kupp for alle andre modeller jeg har sett fra denne perioden ligger rundt 55-60 lapper
På forhånd takk
Send gjerne PM om dere ønsker
"
Huff da...
Ja er nok en del som dessverre enda tror at Daytona i stål er vanskelig å få tak i og/eller spesielt verdifull pga. det.
Ikke lenger tilfellet.. Noen pushere prøver så godt de kan å holde ryktet ved like, men sannheten er at dette ikke er klokker som er vanskelige å få tak i.
Det var jo en periode du kunne kjøpe en SS daytona og selge den med god profitt på utsiden av døren .
Famous last words...@Rød - Tenk at det faktisk var en tid man kunne si følgende: Ja er nok en del som dessverre enda tror at Daytona i stål er vanskelig å få tak i
Fantastiske timemarkører, ny skive? Digg!!!
Ja, har kun sett den skiven i butikken på everrose helgull, og når rolex tilbyr den variant også på oysterflex, så måtte jeg bare!Fantastiske timemarkører, ny skive? Digg!!!
Ikke sett det jeg heller, helt rått!Yup!!! Har aldri sett en everose daytona med baguetter så måtte når rolex selger deM!
F**n nå fikk jeg lyst på Daytona i gull "igjen"....
Gull er undervurdert. Men er virkelig noe helt spesielt med «rolex ice». Klarhet og metoden den er slipt på er helt syk! Et bilde gir ikke skiven rettferdighet.F**n nå fikk jeg lyst på Daytona i gull "igjen"....
Herlig skiveVis vedlegg 162307
Vanskelig å ikke bruke denne...