TT Daytona med sort skive er lekkert. Jeg har vurdert ved flere anledninger, men har dessverre aldri blitt noe.
Jeg skal ha en i fremtiden, men om det blir sort skive eller denne, er usikkert
Vis vedlegg 173738
Tenker omtrent som deg. Heller mot at jeg ikke er tøff nok til å bære så mye gult gull. Syns 116503 ser mye bedre ut enn 116523. Noen som kjenner tilgjengelighet hos AD?Jeg kunne tenkt meg en daytona igjen... Savner den sorte, ref avataren min... MEN, jeg kommer ikke til å punge ut 3x det jeg solgte min for noen år tilbake og jeg kommer heller ikke til å legge 200+ for en "ny" derfor lurte jeg på om jeg burde vurdere en TT? Hvordan oppleves disse på dere og funker TT dårlig i norge (oslo)..? Evt en 116523 og bytte til rem/gummi?
TT er som regel enten på lager eller et par mnd. lev.tid har jeg hørt.Tenker omtrent som deg. Heller mot at jeg ikke er tøff nok til å bære så mye gult gull. Syns 116503 ser mye bedre ut enn 116523. Noen som kjenner tilgjengelighet hos AD?
Iallefall sååååå mye mer lønnsomt å selge gull enn stålTT er som regel enten på lager eller et par mnd. lev.tid har jeg hørt.
Det er SÅÅÅÅÅÅ mye vanskeligere å produsere stålklokke med keramisk bezel....
Tenker omtrent som deg. Heller mot at jeg ikke er tøff nok til å bære så mye gult gull. Syns 116503 ser mye bedre ut enn 116523. Noen som kjenner tilgjengelighet hos AD?
Ja, men etter en uke så er Daytona uten keramisk bezel mer enn stor nokPrøvde en 116503 m/ hvit skive hos AD for et snaut år siden, og ble overrasket over at den så liten ut på hånden. Flott klokke, bevares - men bærer noe mindre enn 116500LN m/ hvit skive på grunn av at den sorte bezelen får klokken til å virke større. Andre med lignende erfaring?
Ja, ser den. Kanskje ikke rart, siden med/uten keramisk bezel har identiske målJa, men etter en uke så er Daytona uten keramisk bezel mer enn stor nok
116500 sort er topp tre kjedeligste klokker jeg har hatt. Flott på bilder, kjip på armen. Kjeramikk er et flott materiale, men IMO er metallbezel på Daytona overlegent ift design. 16520/116520>116500. Så ville ikke bekymret meg for bezel, spesielt med oppgraderingen i 03 vs 23!Ja, ser den. Kanskje ikke rart, siden med/uten keramisk bezel har identiske mål
Sikkert et par stk her inne som sliter med å være enig med deg her Men, er det ikke greit da? Godt at alle ikke liker akkurat de samme klokkene, det hadde vært kjedelig.116500 sort er topp tre kjedeligste klokker jeg har hatt. Flott på bilder, kjip på armen. Kjeramikk er et flott materiale, men IMO er metallbezel på Daytona overlegent ift design. 16520/116520>116500. Så ville ikke bekymret meg for bezel, spesielt med oppgraderingen i 03 vs 23!