Nå skal det vel sies at denne bezelen er noe mer krevende å produsere enn smurfen sin?
Joda skal være enig der, men det er vell ikke en 30 000,- prisforskjell mellom "vanlig" GMT og BLBK?
Nå skal det vel sies at denne bezelen er noe mer krevende å produsere enn smurfen sin?
Jeg har vært i kontakt med norsk AD og han antyder 220 inkl rabatt. Men det er klart, rabatter får man ikke hos Bjerke. Heller er lite påslag andre veien som antydes over.
220k ville isåfall gjort den billigere enn 116718. Noe jeg finner lite trolig.
Hvilken AD var det?
Snakket med en ansvarlig hos Rolex i Paris noen dager siden.
"Pepsi modellen skal ikke komme i stål: Det er for å ikke konkurrere imot Batman modellen sin salg..."
Da var det avgjort for disse som kunne håpe for det...
Skummelt å påstå noe så bastant (still crossing fingers) ... Per nå er det forstålig mtp "The Batman" er relativt ny
Enklet og greit, hva vil vitsen være for Rolex å lansere Pepsi-C i stål, når den er i hvitt gull? At den vil selge i bøtter og spann sier du? Tja, utvilsomt, men Rolex har lang fartstid i å heller satse mot ekskusivitet, og på ingen måte kun kvantitet.
et qoute fra noen år tilbake fra (husker ikke i farten hvem i Rolex som sa det, og de gir jo ikke akkurat flust med intervjuer ...)
"Feks stål Daytona har vi sluttet å markedsføre ...vi trenger ikke, da de selger seg selv. "
Når feks Bjerke får inn en hvit eller sort Daytona, så er det for det første lange ventelister, og om ikke, så ryker den ut på kun kort tid.
Så, om Rolex ville, kunne de doblet salget av feks Daytona (mest sannsynlig) og fortsatt solgt alt, men de vil ikke det. De vil vel heller at det skal være en buzz og en etterspørsel. Og sånn sett, funker det jo utmerket, samt at jeg tviler på at slaget deres er dalende ...
Kjedlig? ja utvilsomt. Dumt, nei utvilsomt ikke.
Klokken til Reddington har så vidt jeg kan huske jubilee lenke, og ikke oyster. Så det er en eldre modell.Jeg mener bestemt at det er klokka som brukes av hovedpersonnen i "The Black List". Hvor kult er ikke det!!!!