Rolex GMT Master II Ceramic BLRO "Pepsi" i hvitt gull, 2014-modell

Synd (men kanskje ikke?) - for hadde fargene vært mer mettet (les; ordentlige dyp rød og mørk blå) så hadde noen av klokkene i samlingen røket for å få den der nye Pepsien.

Slik den ser ut på 100 bilder, så frister det ikke. Kanskje man endrer mening når man en gang (forhåpentlig) får se den live. Inntil da; no longer craving.

Klokken til Reddington har så vidt jeg kan huske jubilee lenke, og ikke oyster. Så det er en eldre modell.

Nope, klokka til Reddington er den nye, du se den på fargene og at den har keramikk bezel, i hvitt gull i USA kan du velge mellom Øyster og Jubile lenke. Jeg kan selvsagt ta feil men har studert den nøye nå.

Synd (men kanskje ikke?) - for hadde fargene vært mer mettet (les; ordentlige dyp rød og mørk blå) så hadde noen av klokkene i samlingen røket for å få den der nye Pepsien.

Slik den ser ut på 100 bilder, så frister det ikke. Kanskje man endrer mening når man en gang (forhåpentlig) får se den live. Inntil da; no longer craving.

Men blåfargen er identisk med 116710 BLNR?

Var ingen påstand fra min side, men jeg skal innrømme at jeg har kikket mye på min egen 116710 i dag.

Er ikke fargene ganske like?

Edit: ser at dette ikke var gode eksempler.

2e72a60088_md.jpg

blue_zpsee93f1ff.jpg

Jeg synes BLNR har en "skarpere" og dypere blåfarge enn den nye BLRO. Fargene på BLRO er jo helt like i dag som da de første bildene kom ut, så jeg ser ikke helt at ting skal endre seg nå i forhold til hva jeg personlig synes. Klokken er überkul uten tvil, men kommer jeg til å selge en nyre for dette? Nei! Brukt og til 130k så skal jeg vurdere det :mrgreen:

Nope, klokka til Reddington er den nye, du se den på fargene og at den har keramikk bezel, i hvitt gull i USA kan du velge mellom Øyster og Jubile lenke. Jeg kan selvsagt ta feil men har studert den nøye nå.

@Julien: Med tanke på at han bærer klokken du hevder lenge før den faktisk har blitt lansert av Rolex, vil jeg påstå at det er den gamle modellen.

Selv om det er selveste Raymond Reddington ;)

Redigert av en moderator:
@Julien: Med tanke på at han bærer klokken du hevder lenge før den faktisk har blitt lansert av Rolex, vil jeg påstå at det er den gamle modellen.

Selv om det er selveste Raymond Reddington ;)

Dette er nok helt korrekt. Er en eldre type. Usikker på om den har plexi, men det har virket slik i enkelte scener. Så definitivt ikke den nye.

Da har de fått den på Bjerke, så da er det egentlig bare å reise ned å se med egne øyne :D

Etter @Loevhagens siste bilde, hvor blåfargen ikke lenger fremstår som en ekkel lillaaktig sak, vurderer jeg nå en PepsiC som beater til julebordsesongen.

Bildet er tatt av Klarlund, og hentet fra deres IG feed. Jeg har ikke sett BLRO live. Men, bruker tkerrmd på TRF har begge og viser på egne bilder at blåfargen ikke er lik.

Fikk prøve denne på Bjerke i dag, og sammenliknet blåfargene med selgeren sin BLNR.

Det er definetivt ikke samme blåfarge. Litt mer lillaskjær i den, men i mine øyne var det ganske lekkert! :)

BLNR har ikke lillaskjær. Den er bare blå - i ørten varianter. Det er bl. a. dét som gjør den såpass fascinerende.

Off topic, men on alikevel: ROGGBIF. Rødt, orange, gult, grønt, blått, indigo og fiolett. BLNR lever opp til Blau / Noir.

Redigert:
Så denne i Amsterdam idag på flyplassen. Den var nok mer lilla en blå.
Selv synes jeg den var veldig fin. Vist jeg husker rett var prisen 26000 Euro