Rolex-GTG i Oslo torsdag 28.10

Hei, klokken er over 20. sleng opp noen bilder!

Ok, her er ett. Har ikke tid til mer nå, kommer mer plutselig!

IMG_2260.jpg

Takk for ikveld!

Spesielt takk til Anders og Bjerke! Fantastisk oppmøte folkens! Love it'

Takk !

Jeg hiver meg på "takkebølgen". Suverent tiltak, Ursa Major og Anders !
Bra oppmøte og god stemning !

Ja, det er på sin plass med en takk (Anders, Ursa og Bjerke)!

Det var hyggelig, og mange flotte klokker!

Klage!!

På vegne av lommeboken og ikke minst banken min vil jeg gjerne klage over å bli ført ut i fristelsen på denne måten:D:D:D

Kanskje kofferten kom i Mogens' FedEx-eske? :D

Dessverre var ikke kemneren så grei i år...:p:p:p

Men at det var en imponerende samling i kofferten er det ingen tvil om. Og i tillegg til de nevnte var det både en 5508, en Red Sub og en Double Red + en masse andre godbiter. Tror nok eieren må bruke helgen til å tørke sikkel fra boksen:D:D

lille beskjedne 16750 takker for i aften.......

Vi koste oss masse på GTG. Når vi kom hjem tok pappa en slags skistropp og festet kroppen min til den...... Tror han innbiller seg at han skal til Nordpolen på ski eller noe........
PA280311.jpg

Takk for i kveld - dette må gjentaes! God stemning, hyggelige folk og masse fint å se på.
Koffert med komplett samling 1655, Newman's, Great White og DR 1665, 5508, vintage Milgauss, tri-color DayDate, Pointed 1675 osv osv osv osv var en høydare jeg sent vil glemme. Dette trodde jeg vi kun ville se på utenlandske fora...

Tusen takk til alle som stilte opp, tusen takk til Mogens for FET unboxing. Fra min side også en spesiell takk til eieren av kofferten som gjorde kvelden til noe helt spesielt.

Nå gleder jeg meg bare til bildene kommer fra Anders!

Ok, skal prøve å få ut noen bilder nå. Her er noen få av unboxingen til Mogens:

Legg merke til konsentrasjonen av edle metaller på unboxerens håndledd.....
IMG_2246.jpg

IMG_2248.jpg

IMG_2249.jpg

IMG_2250.jpg

Jeg fikk dessverre bare dårlige nærbilder av den, men det er altså en 1680 redsub, så meget bra ut. Håper noen andre fikk bedre bilder av den!

Takk for i kveld - dette må gjentaes! God stemning, hyggelige folk og masse fint å se på.
Koffert med komplett samling 1655, Newman's, Great White og DR 1665, 5508, vintage Milgauss, tri-color DayDate, Pointed 1675 osv osv osv osv var en høydare jeg sent vil glemme. Dette trodde jeg vi kun ville se på utenlandske fora...

Milde moses...

Og forresten GRATTIS Mogens! Regner med det blir ny tråd, men likevel! Og for en lekker sak rundt håndleddet også..

Her er et par til av samlingen på bordet, beklager at det ikke er bedre kvalitet, men jeg er en elendig fotograf med et dårlig kamera.....

IMG_2261.jpg

IMG_2262.jpg

IMG_2266.jpg

Her er noen av kveldens tilstedeværende:

Arrangørene, takk for orging og innsats!
IMG_2270.jpg

IMG_2253.jpg

IMG_2255.jpg

IMG_2252.jpg

Jeg fikk prøve helgull sub:
IMG_2258.jpg

Og Patek (fra Bjerkes montre....):
IMG_2271.jpg