Rolex-GTG i Oslo torsdag 28.10

Takk for en herlig kveld folkens! Bjerke hadde sagt seg villig til å være vertskap, så vi holdt samlingen i kjelleren i Karl Johan. Behaglig diskret når man skal dekke opp med såpass mange godbiter som ble sett i kveld :D

Mogens var så snill og ta unboxingen sin på GTGen, takk til deg!

Klokkebilder513.jpg

Klokkebilder514.jpg

Klokkebilder515.jpg

Klokkebilder516.jpg

Klokkebilder517.jpg

Klokkebilder518.jpg

En herlig RedSub! Grattis, Mogens! Jeg fikk dessverre ingen nærbilder, håper du poster dine egne etterhvert :D

Et av forumets medlemmer har en klokkekoffert som nok kanskje trumfer det meste her på berget ;) Han var så snill å ta den med, det satte vi stor pris på!

Klokkebilder520.jpg

Klokkebilder523.jpg

Klokkebilder526.jpg

Klokkebilder525.jpg

Klokkebilder524.jpg

Klokkebilder522.jpg

Noen wristshots :D Noen ikke-Rolexer hadde sneket seg med, men vi diskriminerer ikke.

Klokkebilder529.jpg

(Moderator : bilde fjernet pga hensyn til personvern)

Klokkebilder527.jpg

I god GTG-ånd samlet vi alle medlemmenes ur på et bord, for en samling! Takk til alle som møtte opp og bidro til å gjøre dette til en flott kveld :D

Klokkebilder531.jpg

Klokkebilder530.jpg

Klokkebilder532.jpg

Klokkebilder534.jpg

Klokkebilder536.jpg

Klokkebilder537.jpg

Klokkebilder535.jpg

Åhhh... Som jeg skulle ønske at jeg var der... Forbasket at jeg måtte melde avbud!

Men, når jeg bl.a. ser på den kofferten, ser jeg at min egen samling ville ha bleknet i forhold...

Et av forumets medlemmer har en klokkekoffert som nok kanskje trumfer det meste her på berget ;) Han var så snill å ta den med, det satte vi stor pris på!

Klokkebilder520.jpg

Klokkebilder523.jpg

Klokkebilder526.jpg

Klokkebilder525.jpg

Klokkebilder524.jpg

Klokkebilder522.jpg

(Moderator : Redigert pga. personvern)utrolig mange fine klokker der. Legger spesielt merke til en Day-Date Tridor, kombinasjon av hvitt/rødt og gult gull! Veldig sjelden for å si det sånn :)

Regards :)
AW

Milde Moses :eek:

Dette ble en suksess uten sidestykke ser det ut til :)

Hadde Bjerke en presentasjon?

Den kofferten var et sykt herlig syn !! :)
masse godbiter samlet på en plass gitt ,
takker for flotte bilder

Det skulle ikke være vanskelig å fryde seg i selskap med så mange vakre ur. Øya blir store og våte bare av å se på bildene. Særlig av en koffert :). Kunne godt tenkt å legge labbene på den.

Ser ut som dere hadde en vellykket gtg! Skulle gjerne vært der og studert alle klokkene på bordet;) og for en koffert!!! Gratulerer med tøff redsub Mogens!

OBS!

Vil bare minne om å tenke litt personvern når vi legger ut bilder eller kommenterer i tråder i forbindelse med GTG. Kommentarer eller bilder som knytter navn til klokker eller samlinger må vi være forsiktige med. Ellers kjempehyggelig med dokumentasjon av noe som så ut til å være en suksess av en GTG!

Ja, det er greit å være litt forsiktige med navn her. Dersom det er noen ønsker å få trukket noe tilbake får dere si fra. Vi var litt nøye på å bruke nick på navnelappene og ikke vise ansikter. Slik håper jeg at vi ikke gir bort mer info her enn hver enkelt gjør gjennom vanlig deltagelse på forumet.