Rolex-lanseringer Basel 2018, rykter og andre usannheter:

Jeg håper på:

- Alle modellene får nytt caliber med 70 timer.
- Rootbeer GMT
- Blueberry GMT
- Helgull Daytona med keramisk bezel
- Sub med slankere kasse og red-line
 
Redigert:
Root Beer og Sub med rød skrift er sååå 70-80ish. Legg den trenden død!
Slankere kasse er vel også det, men ett steg i riktig retning.

Ønsker meg en slank dressklokke med komplikasjoner og en GMT med grå sunburst skive og grå bezel.

(Håper 50 anniversary Daytona blir discontinued)
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Ny Submariner med slankere/smalere kasse og oppdatert verk. Matt sort skive og olivengrønn keramisk insert. Kutte minst 2 linjer tekst. I tillegg til oysterlenka, kan de godt legge ved en oysterflex som matcher insert.

Det må bli én...

126610LV :D
 
IMG_7163.JPG

Hva som skjer på Basel bryr meg egentlig lite ;)

(Men det er spennende og god underholdning :) )
 
Submariner med blå SB-urskive og matchende bezel insert er det eneste jeg gidder bry meg om. Når den kommer, så skal jeg sette meg på venteliste og få den utlevert sammen med SK 2024.
 
  • Liker
Reaksjoner: Alinoe
Jeps, både denne og Police er dokumentert ute av produksjon fra og med Basel i år, bare se her (det fremgår tydelig at 31.februar er siste produksjonsdato for disse to GMT-modellene):
Vis vedlegg 79032
AD har bekreftet:D

Hehe :D Som så mye annet er det temmelig "far-fetched", men hadde sansen for forslaget om at tegningene kunne tolkes i retning av en Rolex Memomaster - det er ihvertfall kreativt ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Explorer 1 med hvit skive hadde vært toppers! Elsker explorer, og er svak for sorte skiver, men har lovt meg selv at neste klokke ikke skal ha sort skive.

Den lovnaden er noe dritt egentlig siden jeg sikler på både explorer, pam372 og moonwatch....
 
  • Liker
Reaksjoner: heimert