Kult nok for denne karen hvertfall
Jeg har hatt milgauss m/hvit skive og har nå dj II m/ hvit skive. Milgauss er offisielt 40 mm og djII 41 mm. Den store forskjellen for min del var at Milgaussen har en betraktelig tykkere kasse enn datejusten. Dette sett i sammenheng med at kassen er noe mindre gjør uret til en liten klump... For min den var polert kasse og lenke m/ polerte midtledd en noe rar sammensetning med en meget sporty skive og spesiell sekundviser. Med andre ord ble milgaussen verken en sportsklokke eller penklokke.. Den ble en blanding som ikke var noen innertier for meg.
Jeg har vært hektet på Milgauss de siste par månedene og vil gjerne se fine bilder fra de på TS som sitter med en i samlingen! Den nye blå er jo veldig pen og jeg har litt på følelsen at hele modellen kan bli mer populær de neste årene.
@blaabear har kanskje noen innspill?
Jeg sier MilgAUs, forøvrig.
Etter noen uker med Milgauss på armen, må jeg si jeg liker den svært godt. Fargespillet er dritkult og jeg blir ikke lei av å titte på den!
Du får prøve å holde øynene litt på instrumentene da også @Avio
Hehe ja, men det ble fort kritisk rett etter at bildene ble tatt?Hehe! Bildene er tatt på ikke kritiske øyeblikk