Min gamle Milgauss som dessverre ble solgt for noen år siden.
Hva bør man se etter/passe på ved bruktkjøp av denne, og hva er fornuftig bruktpris på denne nå?
1) servicehistorikk viktig?
2) norskkjøpt?
3) hva menes med grønn eller rød tag?
4) tilbehør viktig?
5) kvittering?
6) kan man sjekke serienummer et sted?
Rolex lanserte den grønne tagen i 2015 og den betyr at klokken kom med 5 års garanti i stedet for 2 (rød).Takk for svar. Litt overrasket over at det «kryr» av Milgauss på Finn. Upopulær modell? Virker som de selges et sted mellom 50 og 65.
Kikket på en ny Milgauss rundt 2008, men slo det fra meg. Nå har jeg to Stowa’er, men som elektroingeniør er den fete sekundviseren på Milgauss vanskelig å glemme.
Bruker klokkene og tar dem aldri av hånda så de utsettes for alt (riper og merker er null stress)
Søker nok etter en «norsk» klokke med papirer.
Lokasjon av serie- og modellnummer er notert. Det samme er landkode.
Kan serienummer sjekkes online noe sted?
Noen selgere gjør et poeng ut av klokken kommer med rød tag kontra grønn. Hva betyr fargen?
Takk for svar. Litt overrasket over at det «kryr» av Milgauss på Finn. Upopulær modell? Virker som de selges et sted mellom 50 og 65.
Kikket på en ny Milgauss rundt 2008, men slo det fra meg. Nå har jeg to Stowa’er, men som elektroingeniør er den fete sekundviseren på Milgauss vanskelig å glemme.
Bruker klokkene og tar dem aldri av hånda så de utsettes for alt (riper og merker er null stress)
Søker nok etter en «norsk» klokke med papirer.
Lokasjon av serie- og modellnummer er notert. Det samme er landkode.
Kan serienummer sjekkes online noe sted?
Noen selgere gjør et poeng ut av klokken kommer med rød tag kontra grønn. Hva betyr fargen?
Sjelden det postes i denne tråden. På tross av at den er tilegnet den kuleste av alle Rolexer...
Vis vedlegg 227558