Rolex Milsub 5517 (OPPDATERT M NYE BILDER)

Ganske sprøtt det her.

Seriøst spørsmål: Det er vel ikke feil å bytte krystallen på en slik klokke, eller skal den helst være med for å fortelle historien? I så fall kan du jo på en måte ikke polere den heller. Man tenker jo ikke slik med en vanlig vintage 5513.
Hei,kan desverre ikke svare på så mange spørsmål her,det som sagt ikke min klokke,beklager.
 
Ganske sprøtt det her.

Seriøst spørsmål: Det er vel ikke feil å bytte krystallen på en slik klokke, eller skal den helst være med for å fortelle historien? I så fall kan du jo på en måte ikke polere den heller. Man tenker jo ikke slik med en vanlig vintage 5513.

Disse skal, så vidt meg bekjent, være så originale som fysisk mulig.
 
Spenningen jeg føler nå er sammenlignbar med barns opplevelse av å være med Kaptein Sabeltann på skattejakt i Kjuttaviga:) Spent på fortsettelse! Kult at det skjer i Norge, og at det deles på sonen! :)
 
Moro at du holder oss oppdatert! Spennende å se hvordan dette ender. :)
 
Det her er helt vilt! Hold denne tråden oppdatert på hvordan det går. Faen at ikke jeg har en sånn i rotekassa..
 
1000stk, 500kr hver, å har vi den en dag hver i de neste 3 årene. Vinneren trekkes i 2016? I'm inn!
 
Løp direkte ned og tømte alle små bokser vi hadde med rot og skrot i kjelleren på gulvet ...men, ingen Mil sub der gitt ...sukk

Dette er MEGET spennende!!! Og takk for at du deler dette med oss;)
 
Det der kaller jeg patos! Blir andektig av å tenke på historien bak et sånt klenodium.... Historie blir til hver dag som går, og jeg kikker stjålent mot min egen winder: Hva vil mine glossy nyskapninger fortelle om 50-60 år? Sukk.....
 
Historie blir til hver dag som går, og jeg kikker stjålent mot min egen winder: Hva vil mine glossy nyskapninger fortelle om 50-60 år? Sukk.....

At de ble plassert i et slags snurreskap og kikket på:p:p:p
 
Dette er en spennende historie, litt som klokkeversjonen av å vinne 7 rette i Lotto...

Dersom den er ekte håper jeg den ender her på sonen og kommer hver dag på dagens klokke:D
 
Synd at poenget mitt forsvant. Mine ur brukes, men jeg bruker kun ett om gangen- noe jeg har misforstått? ;)

Skjønte poenget, men følte der lå en smæsj jeg ikke klarte å holde meg unna:) Sorry, ikke meningen å støte deg!
 
Skjønte poenget, men følte der lå en smæsj jeg ikke klarte å holde meg unna:) Sorry, ikke meningen å støte deg!

None taken! Bare jeg som ble litt sentimental- skjønte at jeg hadde uttrykket meg innbydende til den kommentaren du gav, etter at jeg hadde skrevet svarmeldingen. Igjen- ingen såre følelser herfra :)