Rolex Milsub 5517 (OPPDATERT M NYE BILDER)

I_want_to_believe_wallpaper_by_Pencilshade.png


:p

Bump!
 
Kan være av sikkerhetsgrunner eller en "brainfart" who knows?? Uansett den er ikke verd mer enn en ny standard familiebil så hva er problemet?
Tom
 
Hei,beklager dette men selger ønsket ikke mer blest rundt det hele i forhold til eventuell kjøper

Selv om jeg kan tendenserer til å forstå det (når jeg prøver hardt) Så har jeg samtidig tidenes største luremus-følelse her.

Må tilbake til tidlig ´90-tall på et dårlig belyst grendehus for å huske sist jeg gledet meg sånn til noe som plutselig stoppet like før det ble skikkelig gøy ...
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Hei,beklager dette men selger ønsket ikke mer blest rundt det hele i forhold til eventuell kjøper

Dette er noe av det rareste jeg har hørt. Vil han ha minst mulig for klokken sin?
Og betyr det at vi ikke kommer til å få vite hva som skjer videre heller?
 
Dette er noe av det rareste jeg har hørt. Vil han ha minst mulig for klokken sin?
Og betyr det at vi ikke kommer til å få vite hva som skjer videre heller?

Det gir for så vidt mening dersom klokken og story er ekte og selger har en kjøper på hånden. Sort of.
 
Kanskje litt sent men; wow - vah scher'ra!

Ble denne solgt? Vet forøvrig om en til i Norge...:cool:
 
5517

Ble vel egentlig ikke avklart om det var noen "denne".

Ok,en gang for alle.
Det var faktisk en, men som sagt før så ville selger at jeg skulle trekke denne vekk fra sonen.
So, if we could leave it there for the moment...............................................................
Ellers fortsetter jeg å handle her som vanlig:)