- Medlem
- 30. okt. 2010
Denne glir vel glatt inn her:
![]()
Frode.
Kom du fra Madrid til Amsterdam med klm forrige uke? På rad foran meg så jeg en modda sub med rød sekundviser
![]()
Frode.
Kom du fra Madrid til Amsterdam med klm forrige uke? På rad foran meg så jeg en modda sub med rød sekundviserspottet forøvrig et duainvis sub og gmt er på samme flight...
Hmmm, hva er dealen med den røde visern? Skjønner jo at den er synlig med den rød fargen, men er det noe spesial edition greier eller en mod?Jeg liker det.
Råkult! Hvem utførte mod'en for deg, Frode?![]()
"That information will be given on a Need To Know basis only"!
Tror nok at du må ta AD'ene i kongeriket for deg. De aller fleste vil ikke gå med på en mod. Men under gitte betingelser lar det seg nok gjøre.
Frode.
![]()
Frode.
@gmortens Etter hva jeg forstår så kom cosc-merkingen på skiven og rolexrolexrolex inngraveringen samtidig i 2008. Jeg er ikke sikker på om 14060m har denne blå balansefjæren, husker å ha lest et sted at den ble brukt i 3130 verk produsert etter 2008, men er ikke sikker.
Den største forandringen som har skjedd med 14060 var vel i 1998 når Rolex oppgraderte fra 3000-verket til 3130, som bla. hadde ny bro og større balanse. Jeg er ikke helt sikker, men mener at det var etter denne oppgraderingen at m'en i 14060M ble lagt til i referansen (m for modification?).
Vet ikke når de nye boksene kom dessverre.
Kjekt å se at du koser deg med suben!![]()