Rolex Submariner Appreciation tråd

Jeg vet det er stygt å banne - både i virkeligheten og i imaginære verdner som internettfora - men her må jeg være litt rampete.

Satan for et bilde av 5513. :D For ikke-ødelagt komprimering; se her - http://forum.tz-uk.com/showthread.php?253508-No-no-no-no-no-I-bought-a-Rolex


8498120115_fa2827579b_b.jpg
 
Redigert:
Har hatt min 5513 en stundt nå, og har ettehvert fått den over på nato, MEN det som har overrasket meg mest med den klokken er hvor presis den er!
40 år, når jeg målte den sist så hadde den lagt på seg 10 sek på 2 uker, appreciaton indeed!
setter forøverig veldig pris på 114060 også;)
 
Tilbake på jobb og man har med andre ord tid til å fundere litt på klokker. Har nå brukt Submarineren daglig siden mai og innser sakte men sikkert hvorfor akkurat denne klokken er så klassisk. Den har vært med på alt fra jobb til fridykking, klatring, seiling og de mer figurative sjøslag (den typen som ikke involverer slagskip, men dress og dårlige beslutninger). Har enda til gode å finne en situasjon hvor jeg tenker ”her burde jeg hatt en annen klokke”. Det er nesten slik at man kunne levd godt med kun denne ene klokken, men for all del, hva ville vært gleden i det ;)

ikkesaille_zps6988c7fb.jpg

deskdivern_zpscf55afac.jpg

subkinnaklova_zps67f860a8.jpg