Fikset. Må være logget in på rolexforums for å få opp bildet tror jeg!
Oi, det visste jeg ikke! Takk
Fikset. Må være logget in på rolexforums for å få opp bildet tror jeg!
Ja hva synes vi om dette? Prohunter har vært debattert før. Jeg er først og fremst nyfiken på hvor mye deng disse coatingene tåler. Men pen modell dette synes jeg. Ja de kunne spart seg for T`en og Prohunter-logoen men ellers meget pent.
Hmm hvor mye modder de? Skiven er den bare malt eller har de laget den selv? Det går da ikke ?..
Prøvde denne på hånden hos Ad på Lørdag......og den var bare helt topp. Nydelige farger,samt den lå meget godt på hånden. Eneste minus er og blir den noe pinglete lenken,samt datolupen. Hva syns dere om denne ? var nære på et kjøp,men måtte i tenkeboxen en tur.........
[/URL][/IMG]
Kjør på
Henger meg på denne @Timebandit, om du trenger det kan jeg sikkert få til å poste litt fler inspirasjonsbilder senere idag.
Forresten. Hva er det ved lenken du syns gjør den for pinglete? Dimensjonene eller noe annet?
Hadde min Omega PO Chrono Cal 9300 på nesten 250g med sin sedvanlige kraftige lenke på hånden,derfor virket Rolex sin lenke noe pinglete......Må sortere bort lenke-problematikken,samt svelge den største kamelen som er datolupen.
Vi får se
Hadde min Omega PO Chrono Cal 9300 på nesten 250g med sin sedvanlige kraftige lenke på hånden,derfor virket Rolex sin lenke noe pinglete......Må sortere bort lenke-problematikken,samt svelge den største kamelen som er datolupen.
Vi får se
..........Prisen er ca 58,200,har fått ca 5K i rabatt på mine to siste kjøp hos AD Lian,da klokker til ca 50K og Omega. Er det `vanlig`med 5K i rabatt på Rolex også ?
Hei! ser Tudor Black Bay har blitt nevn her. Har i lengre tid siklet på en slik, er det noen her som vet prisen på den med lenke og eventuelt om det er noe ventetid på disse hos eks Bjerke?: )
Bjerke nærmest slottet i Oslo hadde minst en inne i går hvertfall. Mener de sa rundt 23000kr for et eksemplar inkl lenke og nato.
23? Sist jeg var innom paleet og klådde på BB, sto det 27k.- på baklokket?