Hva..?! Rocker alle de replica?
Hva..?! Rocker alle de replica?
@mikkemus23: din?
Beckham er kjent for sin store samling av vintage Rolex. Tror egentlig hele den siden er full av bull
Vil dette med (manglende?) vanntetthet være en problematikk på en gammel Sub, om pakninger og service er på stell? Og selve verket, tåler feks et 30år gammelt Subverk fortsatt et kakk?
Edit; Ikke tenk evt gjensalgsverdi når dere svarer på dette spørsmålet. Om jeg noensinne hadde kjøpt en 77model Sub så hadde det ikke vært for å selge den igjen.
The Luxury around Vintage Rolex in Italia, thanks my GREAT friends!!.. | Rolex Passion Report
Mye spennende å se på Som alltid, fra RPR. Egentlig likte jeg kanskje Pateken best
Oi oi! Takk som avdekker min holy grail for meg, Big Black Chronograph! For en klokke, har forsøkt å finne mer om denne via google, men uten hell.. Noen som sitter inne med informasjon?
Nok et stilig prosjekt av Jocke. Det blir jo en franken, men til eget bruk og nytelse må det være lov.
A Rolex 1680 makeover
Er det noen som vet om det er mulig å få fjernet gammel lum å få relum på vintage rolex/tudor i Norge?
Har en klokke med en dårlig relum jobb som jeg gjerne skulle fått ordnet.
Sikkert mulig å gjøre, men du kan være uheldig og ende opp med et ikke så fint resultat. Det beste er vel å bytte skive og visere eller å la den være original. (Jeg hadde valgt det siste)
Om man hadde fått tak på helt like NOS skiver så hadde det selvfølgelig ikke vært noe problem å bytte skive å visere, blir hakke verre når ny skive ikke er å oppdrive lengere..skal du bytte skive på en 5513 i dag, så får man ny skive med luminova ikke med tiritium.
Fordi klokken hans allerede har blitt utsatt for en dårlig relume jobb. Jeg hadde sendt en pm til rsvei, om noen i Norge kan fikse den, vet nok trolig han hvem. Lykke til.