Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Jeg brukte min Sub c i den blå lagune i noen timer. Bezel fikk et belegg som ga den et veldig faded/patinert uttrykk. Var nesten umulig å få bort. Til slutt ga jeg f og skrubbet den med stålull. Da ble den som ny :)
 
  • Liker
Reaksjoner: arvidrattlaas
Er slik den er ment for å brukes?
Klokka skal være på armen, er man ivrig i å grave i sanden som denne karen så bør man vel kjøpe seg en spade eller noen strandleker :D
beach-spade-1438312.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Andreaskh og Sjø
Jeg ble litt flau på eiers vegne.
Rolex på stranda er vel normalt, men å filme den mens du leker med den i sanden,...hjelp.
Tja, er vel på nogenlunde samme nivå som å bruke mobilen til å ta bilde av klokken på håndleddet. Du er en raring uansett hva du gjør.
 
Er det noen av dere som har vært i New York med Rolex på armen uten å være særlig bekymret for å bli ranet og dumpet i elva?:) Reiser imorgen;)
 
Er det noen av dere som har vært i New York med Rolex på armen uten å være særlig bekymret for å bli ranet og dumpet i elva?:) Reiser imorgen;)
Hold deg på riktig side av East- river så går det bra. Ingen ulempe å holde seg til stål - vekker mindre oppmerksomhet.
 
  • Liker
Reaksjoner: CaveMan
Fulgte en kar på insta for et par år siden som nesten daglig postet bilder av Patek´en sin på undergrunnen i NYC. (Tror det var en grand complication i platinum.) Humoren i innleggene hans var at han følte seg mer trygg med Patek enn Rolex.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Noen som vet omtrent hvor lang venteliste det er på Daytona for tiden? Er det i det hele tatt "vits" å sette seg på liste...?