Artige proporsjoner! Hører vel hjemme kopier / fakes på Finn.no-tråden.
Lervik hadde det for et par måneder siden i alle fall.Er det ventelister her til lands på BB58 nå om dagen? Lervik? Lian?
Er det ventelister her til lands på BB58 nå om dagen? Lervik? Lian?
Hvordan er det med ventelister for sub i Norge? Tenker spesielt på 116613LB
håper at fyren er registrertDet er så forbanna trist. Pruter og står på, bare for å selge det videre..
Vis vedlegg 116158
Vipps, så var han borte fra gruppen
Spennende! Jeg håper at det kommer en "pelagos fifty-eight", altså en ny og mindre snowflake.Kom over disse på FB, ideer til en potensiell Pelagos GMTVis vedlegg 117180
så kva er grunnen til at det finst så mangen klokker der som det er mangen års ventetid fra AD?
Var innom Diamond District NYC i helga, og spottet ikkje mindre enn 4 nye Rolex Pepsi (stål), pluss mangen andre godbiter som har lang ventetid. Rekner med at klokkene ikkje er fake, så kva er grunnen til at det finst så mangen klokker der som det er mangen års ventetid fra AD?
Gjorde det selv hos Thune i Stortingsgaten mens jeg venta 5 min, kosta ca 200,-.Trenger å få trykktestet en Datejust (og evt få skiftet pakninger) mens jeg venter på lørdag. Hvilke urmakere gjør dette? Mener å huske at Bjerke ikke gjør det på dagen lenger.