- Medlem
- 23. mars 2010
Håper virkelig Tudor lager 58 i flere versjoner. Jeg er ikke så begeistret for gull-detaljene på bezel, så ønskedrømmen hadde vært f.eks. en av disse i BB58-størrelse:
Regner med det går bra å poste dette her?
Er det (stor) forskjell på hvordan en eldre sub (16610, 14060) oppleves på armen sammenlignet med en nyere Sub?
Det er kanskje veldig individuelle svar på hvordan man opplever ting, men det eneste jeg har prøvd på armen er en 116610LN, og lurer litt på hvordan de litt eldre modellene føles sammenlignet med den.
Det samme spørsmålet gjelder forøvrig 16570 vs 216570, da jeg bare har fått prøvd 216570 på armen. Her skjønner jeg jo at det allerede er en faktisk forskjell med 2mm, men det kunne vært interessant å fått høre eventuelle sammenligninger..
Noen som vet hva slags springbars som skal brukes for å montere en superjubilee (63600) på en GMT Master 2 fra 2001 - altså med lugholes?
Jeg antar 1,8 mm springbars for lugholes, korrekt?
Enig. Men veldig skuffet over at overskriften ikke var "Du vil ikke tro hva som skjedde når vi skulle hente ut en Rolex."Flott artikkel og gravende journalistikk fra Nettavisen. Godt klokkeriet og deres ureksperter blir brukt som kilde og veileder i denne horologisle jungelen.
Takk!
Enig. Men veldig skuffet over at overskriften ikke var "Du vil ikke tro hva som skjedde når vi skulle hente ut en Rolex."
Språklig presisjon kan en vel ikke forvente fra den digitale dagspressen ...(Det skulle også stått "da" ikke "når" men satset på realisme...)Ta ut!!! Det heter "ta ut"!
Flott artikkel og gravende journalistikk fra Nettavisen. Godt klokkeriet og deres ureksperter blir brukt som kilde og veileder i denne horologisle jungelen.
Takk!
Hahahaha!
Disse blir definitivt "tatt ut"...«Å ta ut» har vel også blitt brukt på skarpe oppdrag... Et uttrykk som bør brukes med omhu.
Jeg har «tatt ut» to ledd av min allerede...Er vel ikke lenge til det er lurt å "shorte" Rolex