Min lokale AD sier at Rolex ikke har tatt den ut av kolleksjonen.
Regner med at det blir gjeldene fra 2019, om det er sant.
Min lokale AD sier at Rolex ikke har tatt den ut av kolleksjonen.
Helt enig. Stupforelsket selv.Vis vedlegg 124831
Fantastisk toolwatch. Total minimalisme med 3132verk.
Det beste med dette, er å se at folk som har så peiling på klokker fortsatt kan være mer ubrukelig enn meg på pocket squares!Rolex har nettopp lansert et eget nettsted for den som er interessert i historien til Rolex:
Er det virkelig "en del" av disse rundt omkring i norske hjem.....? Ingen her i gården.Vis vedlegg 125978
Ting tyder på detEr det virkelig "en del" av disse rundt omkring i norske hjem.....? Ingen her i gården.Vis vedlegg 125978
Ser du får BB-bezel på ebay, dog ikkje OEM. Verd eit forsøk syntes eg. Har hørt at AD ikkje selger bezel aleine, men ikkje fått bekrefta det sjølve.Hei, prøver ett longshot her siden der er løst og fast om rolex/tudor.
Har egentlig veldig lyst på en Black Bay, men synes det er litt dumt at den ikke finnes med dato funksjon på de som er Svarte/røde/blå. Eneste er de som er two toned og stainless steel.
Så det var en type som hadde en stainless steel med svart bezel, slik at det ble en " Black Dweller "
Spørsmålet er, er det mulighet for å få tak i svart bezel til en stainless steel modell?
Eller er det noen som har andre forslag?
Jeg ble fortalt at veien rundt dette er å ha riktig serienr på klokke når du bestiller, i dette tilfelle serienr fra en sort BB. Dette skulle løsningen med Omega i det minste. Da gjenstår det bare å finne en kompis med riktig klokkeTidligere kunne i allefall ikke AD bestille en annen type bezel, enn den som satt på originalt.
Snakket med Jørgensen om dette for en godtid tilbake og da var Tudor svært restriktive. Tror ikke dette har endret seg.
Men som en fortalte meg, kjøp en av hver og bytt i mellom
Ser ut som en replica gone wrong og laget av Mr. T. Akras. IM(H)O: