- Medlem
- 6. des. 2013
Nei - du har rett; vi er kun oppstanasige.Nei, det er vi ikke.
* rusler bort og tar av Omegaen og på med en Rolex *
Nei - du har rett; vi er kun oppstanasige.Nei, det er vi ikke.
Noen som har en oversikt over hvilke lenker 16570 har blitt levert med opp gjennom? Helst med bilder.
Der var den ja. Takker!
Var det noe galt med denne allerede?Tilbake etter 2 måneder i Genève!
Ja, av første batch var det noen som hadde et problem med dato, meg blant de. På min så hadde den brått skiftet en dag eller to frem, og helt random når det skjedde. Kunne gå fint lenge, og brått hadde den stilt seg selv. Men nå er den byttet ut med BB58Var det noe galt med denne allerede?
Never change a winning team
Ser jo nesten ut til at du bør flytte et ledd fra 6 til 12 siden?Noen her som har en god idé til hvordan jeg kan få claspen bedre sentrert uten å fjerne et permanent ledd klokken 6? Har aldri tenkt spesielt over sentrering av lås tidligere, men når jeg først har sett det kjenner jeg noe må gjøres..
Vis vedlegg 134690
Ser jo nesten ut til at du bør flytte et ledd fra 6 til 12 siden?
Ser ikke annet enn at du må få ut den slags skit, og selge det billig til en som ikke har så langt fremskreden CDO..Det var min første tanke også, men det er ikke flere ledd å flytte fra 6 siden. Per nå står det kun 4 ledd på + det skrudde leddet som er festet til låsenVis vedlegg 134692
Ser ikke annet enn at du må få ut den slags skit, og selge det billig til en som ikke har så langt fremskreden CDO..