Ville ikke overraske meg om de sjekker Klokkeriet og andre steder om kundene legger klokka rett ut til salgs.
Da finner de i hvert fall ikke noe om meg!
Ville ikke overraske meg om de sjekker Klokkeriet og andre steder om kundene legger klokka rett ut til salgs.
Det er meg, med andre ord? Jeg kjøpte da en Rolex der senest i fjor, så jeg er ikke helt fremmed for dem. Men jeg kjøper ikke hos Bjerke hyppig, nei.
Uansett, jeg håper det går greit. Gjør ikke noe om det tar litt tid.
Det er jo å håpe at de sjekker slike ting
Om det er noe positivt i denne galskapen, så må det jo være dette. At de luker ut disse åpenbare #invistorene.Jeg vet at de følger med her, i hvert fall. Det fikk konsekvenser for et medlem som la ut en 2 dager gammel Rolex, til dobbel pris. Han får ikke kjøpe klokke hos dem i fremtiden.
+1Om det er noe positivt i denne galskapen, så må det jo være dette. At de luker ut disse åpenbare #invistorene.
+1 støtter den!Om det er noe positivt i denne galskapen, så må det jo være dette. At de luker ut disse åpenbare #invistorene.
Det tror jeg dessverre ikke. Eller, de er nok til stede, men flesteparten har langt i fra den kunnskapen nerdene her inne sitter på. Det er i så fall langt mellom dem.Eg vil jo tru at noken av dei som jobber på Bjerke og andre butikker er klokkeinteresserte nok til å være til stedes på klokkefora.
Jeg vet at to av sonens godt etablerte medlemmer jobber hos Bjerke, så de er representert.Det tror jeg dessverre ikke. Eller, de er nok til stede, men flesteparten har langt i fra den kunnskapen nerdene her inne sitter på. Det er i så fall langt mellom dem.
Jeg vet at to av sonens godt etablerte medlemmer jobber hos Bjerke, så de er representert.
Sånne folk hadde jeg aldri kjøpt av, selv ikke til en fornuftig pris. Skulle tro av teksten at han ikke er interessert i å selge.