De dukker opp på Chrono24 med jevne mellomrom. Skal du gjøre alt etter boka må du også bytte visere, da de er sorte og ikke blanke.Lurer på å sprite opp min sorte 16570 med en hvit skive. Noen som vet om dette lar seg bestille fra AD? Evt. noen som har en liggende i skuffen?
Vis vedlegg 193070
Lurer på å sprite opp min sorte 16570 med en hvit skive. Noen som vet om dette lar seg bestille fra AD? Evt. noen som har en liggende i skuffen?
Vis vedlegg 193070
Lurer på å sprite opp min sorte 16570 med en hvit skive. Noen som vet om dette lar seg bestille fra AD? Evt. noen som har en liggende i skuffen?
Vis vedlegg 193070
Er fabrikkene åpne igjen nå? Er det eventuelt kommet en indikasjon om når det skjer? #venterpåtelefonfraAD
Tviler jeg på - ref. de ulike trinnene i gjenåpningen av Sveits - såfremt Rolex ikke går under "beaty salons".Produksjonen skulle visstnok gjenåpnes nå i starten av mai. Uvisst hvilken kapasitet som da gjelder..
Tviler jeg på - ref. de ulike trinnene i gjenåpningen av Sveits - såfremt Rolex ikke går under "beaty salons".
Kilde: https://www.swissinfo.ch/eng/covid-19_coronavirus--the-situation-in-switzerland/45592192
Kjekt å se i uken fremover, da. Artigere enn døds- og smittetall på Covid-19.Ja skal ikke vedde huset på det, men har 4. mai som en dato fra det jeg anser som rimelig sikre kilder..Kan jo være at de er en DYI store
Årets Basel nyhet altsåSer ut som om Rolex nå kommer med nye sert. uten navn på forhandler/kjøper.
Om dette stemmer, hva med USP #Norsksolgtklokke ?
Vis vedlegg 193945
Ser ut som om Rolex nå kommer med nye sert. uten navn på forhandler/kjøper.
Om dette stemmer, hva med USP #Norsksolgtklokke ?
Vis vedlegg 193945
Lar det seg enda gjøre?Jeg sjekket med Saastad for noen år siden. De skulle da ha ca 5000kr for bytte av skive og visere.
Lar det seg enda gjøre?
Okei, det ble såpass. Har du byttet nå da?
Lagt inn bestilling. Dyrt, men blir samtidig ikke så halvgærnt for en «ny» klokke
Får du da beholde de gamle delene? Det er vel bare i Rolex sine sære policy som gjør at slike tanker dukker opp hos meg.
De vil jo være veldig greie å ha dersom du vil bygge tilbake. Angående originalitet er jo dette noe du må ha.
8